Hayırlı olsun dostum.Seni dylan alacak diye bekliyorduk ama çok şaşırttın bizi:cat:
Allah kaza bela vermesin:wiinkk:
güle güle kullanmanı dilerim
hocam bizim şirketin satınalma müdürü cbf250 satıyodu bana, erteledi satışı.. dylan buldum 1600 km. 4000 lira, tam alıyordum kredi çektim, adam satmış.. sonra dylan da yapılan km sahteciliğini duydum ve sıfır km almaya karar verdim.. 5200 lirayı denkleştirene kadar motorum bu..
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim..Yerinde bir seçim..Yamaha...:cat:
Bol rüzgarlı ve neşeli yollara...:rendeer:
Kırmızıda ATEŞ gibi yakıyo valla..Maşallah..:wiinkk: