Yeni motosikletimi aldım arkadaşlar.

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
hayırlı olsun, gülegüle kullan..
tekerin hep düz bassın
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
hocam hayırlı olsun. cbr 1000 rr de hiç fena olamzdı ama siz gönlünüzdeki almışsınız bile Allah hayırlı etsin inşalllah
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
serdar23_Bilgem Arkadaşım,

kazasız belasız sürüşler dilerim, hayırlı uğurlu olsun. Çok çookkk güzel bir motor, nazar değmesin işallah:cat::cat: fotolara baka baka bir hal olduk, Bayan arkadaşımızın da 1000 rr fotoları hele:mrgreen: orada şahane bir ekip var anlaşıldı:cat::cat: Hepinize en içten selamlarımla...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız kullanırsınız inşallah..
Bu arada benim memleketime, nevşehire gitmişsiniz..
Ürgüplüyüm bende :) 99 dan beri gidemiyorum özlemişim iyice :pale:
Ayağınıza emeğinize sağlık :cat:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hayırlı uğurlu olsun,çok güzel motor almışsın kardeş,bende almayı düşünüyordum
efe motordan ama bu kışı atlatmaya karar verdim inşallah önümüzdeki yaza,neyse
allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
biraz fazla yaktığını söylüyordu kullanıcıları.fakat güzel motor güle güle bin.Hayırlı olsun.:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
hocam hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız günler versin..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kazadan beladan esirgesin süper makina almışsın :cat:
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hayırlı uğurlu olsun gerçekten çok şık bi makine.... İnşallah gülerek inersiniz herzaman...:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Hayırlı olsun diyelim artık Allah herkesi gönlündeki motora kavuştursun:)Grenajın asfalt görmesin:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Hayırlı ugurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde binmen dilegi ile...
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
maverıck , yıkıldım26, xxxxx, koray gfb, Marv, tubis, asm, mostwanted_57, Su Silahı, AYDEMİR, KaraVelioğlu , D C R, Kenya, GKN , BikerBoyz34, Prometheus , ELINT, melocann, demirgursel, mete_han, By Mükemmel, THE_LANCET, arslanfb, balikesir, ogulcan, maviergün, kimi, progym, olcan138, ledo, oktay_dal, kıllıtarkan, dorlion, BIYIKLI, ümmet perkitan, pg13, dream_way, denizcimuzaffer, talkie, Pınarr, ihsanhakan, erdo2002, kayku, ayshegül, headquarters, headhunter251, uzman_1907, JaNTi, rumuzlu arkadaşlarıma hayırlı olsun temennileri için teşekkür ediyorum.

Hepsinden alıntı yaparak, tek tek cevap vermek istiyordum ama bilgisayardan uzak kalınca yapamadım.
Sağolsunlar, var olsunlar.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
hayırlı uğurlu olsun abi allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun. çok güzel gerçekten...
motosikletli ablamı da tebrik ediyorum.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. :rendeer:

Kaç tane arkadaşıma bedava şu motor, 12.500'e sıfır bela bulamazsınız diyorum dinlemiyorlar beni, valla helal olsun size, harika bir seçim.:cat:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Sanki oradaymış gibi an be an fotoğraflarla bizimle paylaşmışsın iyi günlerde kullanman dileğiyle ....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst