maverıck , yıkıldım26, xxxxx, koray gfb, Marv, tubis, asm, mostwanted_57, Su Silahı, AYDEMİR, KaraVelioğlu , D C R, Kenya, GKN , BikerBoyz34, Prometheus , ELINT, melocann, demirgursel, mete_han, By Mükemmel, THE_LANCET, arslanfb, balikesir, ogulcan, maviergün, kimi, progym, olcan138, ledo, oktay_dal, kıllıtarkan, dorlion, BIYIKLI, ümmet perkitan, pg13, dream_way, denizcimuzaffer, talkie, Pınarr, ihsanhakan, erdo2002, kayku, ayshegül, headquarters, headhunter251, uzman_1907, JaNTi, rumuzlu arkadaşlarıma hayırlı olsun temennileri için teşekkür ediyorum.
Hepsinden alıntı yaparak, tek tek cevap vermek istiyordum ama bilgisayardan uzak kalınca yapamadım.
Sağolsunlar, var olsunlar.