Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Ellerinde yoktu, fakat fuarda gördüğüm zaman biraz hayal kıriklığına uğramıştım açıkcasi (fuarda kırmızı-beyaz yoktu)
Kırmızıyı canlı görünce budur dedim... Beyaz isteseydim getirirlerdi fakat bazı yönlerden dezavantajlı ve zor bir renk olduğunu öğrendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

Tekrar güle güle ve kazasız belasız kullanın :queen: bi yandan da maşşallah :mrgreen: 3 farklı motora birbirini kıskandırmayacak bir zaman dağılımı ayarlamak gerek size :cherry:
Tesekkür ederim, motosikletleri 2ye düsürdüm :) gri renkteki bir önceki motosikletimdi, ona cok özen gösteriyordum cok sevmiştim, takasa verirken bile üzüldüm resmen :) gönül isterki hepsi benim olsun ama mümkün degil tabiki...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Bu arada şunu belirteyim ki; Corsacorta'da kırmızı-beyaz renginde daha cok detay-işçilik var Mat inci beyaza göre... Duyduğuma görede birkaç ülke veya eyalette Kırmızı-Beyaz renge ekstra para ödeniyormuş...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Avutma kendini beyaz istiyodun işte bu oldu :cherry: :p:p

Seni anlıyorum. Harley'i sırf bu sebeple tercih etmedim. İstediğim renk yoktu.

Şaka bir yana kırmızı gayet göz alıcı duruyor. Jantlar'da siyah olunca güzel olmuş. Beyaz olanda jantlar siyahsa eğer biraz fazla kontrast olurdu sanki. Böyle iyi.:cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Neyse sağına soluna üç bey sticker falan yapıştırırız bir şeye benzer üzülme :))

İmza : Kıskançlıktan kilo vermeye başlayan şişko motorcu :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
yok hakkaten beyazdan vazgeçerek aldım, mat boya olunca cila süremiyosun bile, boyanın matlığı kayboluyor ve Bahadır aynen dediğin gibi çok kontrast olmuş beyaz ve siyah üstelikte vernikli boya değil. Kırmızı-Beyaz çok ıslak görünümlü, altın sarısı şeritlerde hatları gösteriyor.
OOCAN Bey, bu genç işi size gelmez öyle konforu yok, sizin BMW'ler gibi değil... Bahadır beyle gezersiniz işte :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Beyaz yeni trend olsa da kırmızı renk herzaman vazgeçilmezdir.
Spor motosikletlerde , otomobillerde kırmızı renk yaygın olarak kullanılıyor çünkü rengin doğası gereği dikkat çekici.
Ben ilk motorumu alırken (o zaman beyaz yoktu) siyah istemiştim ama kırmızı düşmüştü.
Sonra kırmızı beni aldı başka dünyalara götürdü. Inanılmaz dikkat çekici bir renk. Diğer motorların arasında parlıyor.

Bu yüzden pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Güle güle ve dikkatli kullanın , koleksiyonluk bir motor.

Kırmızı: Spektrumun bu ilk rengi,motivasyonu,teşvikin,aktivitenin ve ihtirasın sembolüdür.Yeni bir başlangıç,yeni bir yaşama sevinci ve yeni bir sevginin anahtarıdır.Enerjisi çok kuvvetli kırmızının bizlere aşıladığı en önemli duygu,sıcaklık,heyecan ve bir an önce harekete geçme istemidir.Devamlılık,fiziksel güç ve azim onun bütünlüğüdür.Dostluk ve hoş görü pozitif katkıcılığıdır.Fiziksel,aşk,cinsel istek onun komutunda güçlenir.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Herkes kilosuna göre motor alsın kardeşim :queen: :queen: :queen: :queen:. Yoksa bir bakmışın naked yanından geçivermiş :queen: :queen: :queen: :pl: :cherry:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bak ama bak, GorkeM ne yazmış :queen::queen::queen:
kilo gelip geçici, elbet veririz... Dikkat KIRMIZI!!!! PUuhahhahahaahahaaa!!!!!! :flower:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
FAT and FURIOUS :jocolor::jocolor::jocolor::jocolor::jocolor::jocolor::jocolor::jocolor:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Glock bey nasıl motorun biraz anlat yahu :) Sürmüşsündür sen onu baya :) Dünyanın en yakışıklı motoru hakkında bilgi isterik :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Sn. luthier76, ben gereken bilgiyi verdim :) biraz da sizden bilgi alsak diyorum :)
Motosikletimi kullandım birkaç kez, henüz motor açılmadı... 1000km'den sonra ufak ufak başlayacam
şimdilik zorlamıyorum ama bir öncekinden çok daha agresif! Ha bu arada bazı verdiğim, paylaştığım bilgilerden ötürü pişmanım
hoşlanmadığım şeylerle karşılaşmak beni forumdan soğuttu açıkcası.
Bahadır Bey, Ben motosiklete çok ufak yaşlarda binmeye başladım fakat ilk motosikletimi 2004 yılında aldım ve Motosiklete ilk adımım S.Burgman400' le başladı,
o yıllardan beri MV Agusta hayranlığım vardı. Ben kararsızlıklarla bu noktaya gelmedim, hayalimde ki hedefe ulaştırdım veya gerçekleştirdim diyelim :)
2006 yılından bu yana bu foruma üyeliğim var ve kimseyle dalga geçip, hafife almadım, motosikletiyle veya sahip olduğu herhangi bir şeyiyle dalga geçmedim.
Ben bütün motosikletlere ilgi duyan seven bir motosiklet sürücüsüyüm! Çinlisinden, japonuna, italyanına, almanına, ingilizine, amerikanına her marka ve modele karşı ilgim merakım var.
Tutkusu olduğum bazı şeyleri sizlerle paylaşmak bana keyif veriyor, zaman zaman da kırgınlık veriyor!
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
tamam hocam sasolasın...

senin garaj için indirmeli kaldırmalı bi projen vardı yer açmak amaçlı ne oldu acaba o?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Erhan bey, araba fazlalığımızdan dolayı öyle bir sorun yaşıyordum fakat arabamı feda etmek zorunda kalıp sattım...
3 araçlık hususi garajım var, şimdilik idare ediyorum. Projemden vazgeçtim herşey çok üstüste geldi, çok yoğunluğum var bu aralar...
Kısmet olursa inşallah yeni evime taşınacağım yaz sonuna kadar...
yeni evde garaj sıkıntım olmayacak, kendime ait 6 araç kapasiteli garajım var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

ön profilden bir resim ekleyeyim :)
italyan savaş uçaklarının kanatlarında bulunan bayrak sticker ı yapıştırdım (vespa için sticker seti almıştımda :) )
bu tarzda Türk savaş uçaklarında F16 veya F4 lerde de bu tarzda Türk bayrağı var, eğer bulabilirsem süper olacak!
muhtemelen Hava Kuvvetleri Müzesinden bulabilirim!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

img1120qv.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Erhan bey, araba fazlalığımızdan dolayı öyle bir sorun yaşıyordum fakat arabamı feda etmek zorunda kalıp sattım...
3 araçlık hususi garajım var, şimdilik idare ediyorum. Projemden vazgeçtim herşey çok üstüste geldi, çok yoğunluğum var bu aralar...
Kısmet olursa inşallah yeni evime taşınacağım yaz sonuna kadar...
yeni evde garaj sıkıntım olmayacak, kendime ait 6 araç kapasiteli garajım var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

ön profilden bir resim ekleyeyim :)
italyan savaş uçaklarının kanatlarında bulunan bayrak sticker ı yapıştırdım (vespa için sticker seti almıştımda :) )
bu tarzda Türk savaş uçaklarında F16 veya F4 lerde de bu tarzda Türk bayrağı var, eğer bulabilirsem süper olacak!
muhtemelen Hava Kuvvetleri Müzesinden bulabilirim!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

http://img341.imageshack.us/img341/3443/img1120qv.jpg

Üç beş sticker yapıştırırız düzelir yazmıştım hemen alınmışsın. Ama bak şimdi kendin başlamışsın orasına burasına birşeyler yapıştırmaya, sakalmı bırakalım illaki yani :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
alttaki kırmızı halıyı hak ediyor , detaylar kusursuz , hedef ve hayallerine ulaşmış olmana sevinirken
siteden soğumuş olman üzdü beni ,
kazasız belasız tadını çıkara çıkara binmen dileğiyle...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
110911turkhavakuvvetler.jpg
Bahsetmek istediğim Bayrak Kanatta var! Bu bayrağın simgesel bir adı vardı ama neydi unuttum...
@takendy ve @oocan bey, bazen bende yardım almak amaçlı konular açıyorum, fikir edinmek için fakat ummadığım tepkiler ve yorumlarla karşılaşabiliyorum, anladım ki herşeyi konu etmemek, konuşmamak gerekiyormuş herkesle, çünkü bazen öyle oluyor ki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan iddiada bulunan üyelerin yorumlarından rahatsızlık duymaya başladım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

kc135rturkhavakuvvetler.jpg

turkhavakuvvetleri30736.png

Tam olarak bu bayrak simgesi...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Sn. luthier76, ben gereken bilgiyi verdim :) biraz da sizden bilgi alsak diyorum :)
Motosikletimi kullandım birkaç kez, henüz motor açılmadı... 1000km'den sonra ufak ufak başlayacam
şimdilik zorlamıyorum ama bir öncekinden çok daha agresif! Ha bu arada bazı verdiğim, paylaştığım bilgilerden ötürü pişmanım
hoşlanmadığım şeylerle karşılaşmak beni forumdan soğuttu açıkcası.
Bahadır Bey, Ben motosiklete çok ufak yaşlarda binmeye başladım fakat ilk motosikletimi 2004 yılında aldım ve Motosiklete ilk adımım S.Burgman400' le başladı,
o yıllardan beri MV Agusta hayranlığım vardı. Ben kararsızlıklarla bu noktaya gelmedim, hayalimde ki hedefe ulaştırdım veya gerçekleştirdim diyelim :)
2006 yılından bu yana bu foruma üyeliğim var ve kimseyle dalga geçip, hafife almadım, motosikletiyle veya sahip olduğu herhangi bir şeyiyle dalga geçmedim.
Ben bütün motosikletlere ilgi duyan seven bir motosiklet sürücüsüyüm! Çinlisinden, japonuna, italyanına, almanına, ingilizine, amerikanına her marka ve modele karşı ilgim merakım var.
Tutkusu olduğum bazı şeyleri sizlerle paylaşmak bana keyif veriyor, zaman zaman da kırgınlık veriyor!

Valla tepki bana karşı galiba. Garibime gitti baya. Ben o konuda arada oluşmuş samimiyete güvenerek espri yaptım. Bu esprinin gerçekle alakalı olmadığıda çok belli idi. Sanırım anlamak istemedin ya da kendince anlamak istiyosun. Buna yorum yapamıcam. Sadece biraz komik geldi çünkü ben kimsenin motoruna laf edecek hele de öyle kıskançlık falan yapacak(belki öyle zannettin) biri değilim. Beni biraz tanısan bunun imkansız olduğunu anlardın :) Neyse sen kendine göre yorumlamışsın, daha fazla yorum yapmıyım o konuda.

Motor konusunda kararsız davranmak çok doğal. Gidip gerçeğini görüp deneme gibi bir şansım yok seçtiğim hiçbir motoru. Şu durumda bir motor için çok sayılabilecek paraları verirken insan kararsız kalabiliyor. Bundan doğal bişey de yok. Ayrıca sonuçtur önemli olan. Sonuçta mutlumuyum. Mutluyum. Geceleri yattığımda bazen telefondan motorun resimlerine bakıyorum. O kadar söyliyim. :)

4 arabalık garajım var. 3'ü doldu. 1 boşyerim var. Bakalım ilerde bir kararsızlık ve mükemmel bir sonuç daha gelebilir. :)

Anafikir ; Böyle çocukça şeylere takılma. Kimsenin motoruna falan laf sokacak kadar küçük şeylerle uğraşacak biri değilim. Tanısan haaa pardon derdin zaten. :) Neyse sağlık olsun. :) Sevgiler - Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst