- Katılım
- 7 Ara 2010
- Mesajlar
- 494
hayırlı uğurlu olsun çok güzel motor otoyolda görmek dileğiyle :mrgreen:
Hayırlı olsun... Allah kaza bela göstermesin . Fiyatı da kendisi gibi iyiymiş 39990 euro)
teşekkür ediyorum kardeşim, Allah daha iyilerini sizlere naship etsin...hayırlı olsun deniz abi ben şimdi bundan sonra ne gelecek ne alcaksınız onu merak etmeye başladım bide garajda 2011 premio doblomu var ne![]()