Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
hayırlı olsun kazasız sürüşler. alet herbiden süper, keskin hatları ve basık oluşu çok şahane olmuş. uçak gibi bişey
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sevindim okuyunca... :) Zevkli seçimlere, doğru kararlara bir yenisi eklenmiş :)

Güzel yıllarda, güzel yollarda, güzel anılarla kullanmak dileğiyle...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Bir de video görsek ne iyi olurdu :)

Bu arada konuyu bulana kadar baya bir uğraştım. Motorsiklet fotoğraflarına taşınmış meğersem...
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
hayırlı olsun deniz abi ben şimdi bundan sonra ne gelecek ne alcaksınız onu merak etmeye başladım bide garajda 2011 premio doblomu var ne :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Sn. Bahadır, Moderatörümüz taziye-tebrik alanına taşımış bende rahatsız oldum taziyenin olduğu alana bu konunun taşınması doğru gelmedi,
bu yüzden fotoğraf bölümüne taşındı isteğim üzerine sağolsunlar.
Bu arada resimleri silmek zorunda kaldım fakat tekrar yükleme yapıcam.
Video konusunda henüz çekme imkanım olmadı, video işi daha zahmetli, zaman ayırmak gerekir.
ilerleyen zamanda koyabilirim
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Ben de fotoğrafları göremediğimi söyleyecektim.

Yeni motosikletiniz hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim. :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
hayırlı olsun deniz abi ben şimdi bundan sonra ne gelecek ne alcaksınız onu merak etmeye başladım bide garajda 2011 premio doblomu var ne :)
teşekkür ediyorum kardeşim, Allah daha iyilerini sizlere naship etsin...
evet, garajda doblo premio var kendime ait çok severek aldım çok rahat bir araç tavsiye ederim :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

Resimleri tekrar yükledim...

img1097jn.jpg

img1089t.jpg

img1088k.jpg

img1086hl.jpg

img1083yp.jpg

img1078rq.jpg

img1069xh.jpg

img1077j.jpg

img1066w.jpg

img1075kp.jpg

img1072ai.jpg

img1067pyrn.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sevgili Kardeşim,

Şaft yok , elcik ısıtma yok ,motorlu ön cam yok ,elektronik süspansyon yok. Boşa vermişsin onca parayı be yaaa.

İmza: Kıskançlığından ,hasetinden çatır çatır çatlayan şişman motorcu.

Önemli Not: Azıcık sabretseydin Etilerde açılmak üzere olan yeni mağazadan extra siftah indirimi ile alırdım onu ben sana hehehehe
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
:mrgreen: OOOoooo!!! Kimleri görüyorum, Siz buralara uğrar mıydınız? Sn.OOCAN Bey :)
4 gözle eğitim maceralarınızı bekliyoruz, forumu doldurursunuz müsait zamanınızda...
Bu arada çok teşekkür ediyorum, sağolun :)
bizimkisi ilkel biraz, öyle şaftlı elcik ısıtmalı değil işte... :queen:
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Offf diyorum, hayırlı olsun. Kazasız belasız binin inşallah.
Bir sesini duyaydık şu canavarın :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Teşekkür ederim, video çekecek vaktim olmadı, kısmet :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
@Sepetçioğlu, çok teşekkür ediyorum, sağolun.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Tekrar güle güle ve kazasız belasız kullanın :queen: bi yandan da maşşallah :mrgreen: 3 farklı motora birbirini kıskandırmayacak bir zaman dağılımı ayarlamak gerek size :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst