- Katılım
- 9 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,639
- Konu Yazar
- #21
Hayırlı olsunİkisi jantlar hariç görüntü olarak aynı sanırım. Kazasız belasız binesin inşallah. Bir de üzerine binip çekseydin bakalım nasıl oluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Bir de orjinal egzozla mı kullanıcaksın diğerinde olduğu gibi? Ses olmazsa olmaz benceGerçi bu egzoz yerine aftermarket ürün yakışırmı tartışılır...
Sn. Bahadır Bey! :cherry: sabaha kadar uyumadım! imanım gevredi, diğer motosikletimden sökmem gereken parçaları söktüm, arka tekerin karbon çamurluğu vs.. gibi parçalar, fotoları yalnız olduğum için kendimi çekemedim