Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Hayırlı olsun :) İkisi jantlar hariç görüntü olarak aynı sanırım. Kazasız belasız binesin inşallah. Bir de üzerine binip çekseydin bakalım nasıl oluyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Bir de orjinal egzozla mı kullanıcaksın diğerinde olduğu gibi? Ses olmazsa olmaz bence :) Gerçi bu egzoz yerine aftermarket ürün yakışırmı tartışılır...

Sn. Bahadır Bey! :cherry: sabaha kadar uyumadım! imanım gevredi, diğer motosikletimden sökmem gereken parçaları söktüm, arka tekerin karbon çamurluğu vs.. gibi parçalar, fotoları yalnız olduğum için kendimi çekemedim :) bugün içerisinde hallederim ama :mrgreen: egsoz olayına gelince, korlasın elinde var ama şimdilik düşünmüyorum henüz çok erken, 4-5 bin km'ye geldiğinde taktırabilirim belki...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle...
Renk çok güzelmiş bu arada....
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Sevindim senin adına. Tam sezonda almışsın iyi olmuş. Rengi de gayet iyi görünüyor. :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
@Syanur, bu arada Okan Bayulgen'de F3 almıştı, fuar zamanından
henüz motosikleti teslim almamış, servis bölümünde duruyordu Siyah renk,
baktım inceleyip oturdum ama umduğumuz gibi değil! Ancak Serie ORO modeli alınırsa belki... fakat F3 serie oro, modelin fiyatı uçuk!
Panigale'yide inceleme fırsatı buldum, dükkanda çok daha rahat oluyor, Fuara göre...
Ducati Panigale'yi F3'e tercih ederim...çok farklı!!! 195 arka tekerlek var ve yeni supercorsa lastikler mükemmel!
her ikisinin boyutlarıda hemen hemen aynı, kilolarıda sanırım yakın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Sevgili Arkadaşlar,
yorumlarından ve ilginizden dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum!
Dualarınızla birlikte bir mukabele, Allah herkese naship etsin ve hepimizi korusun!
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
32
Güle güle kullanın!!!

İlerde Brutale almakta benim hayalim:queen: ,belki ilerde agusta firendşipliğimiz olur:cherry::cherry:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kimileri motosiklete biner, kimileri MV Agusta'ya...
Kimileri de 2 tane MV Agusta'ya :mrgreen:

Çok güzel vs. demeyeceğim, motosiklet kendini gösteriyor zaten...
Hayırlı uğurlu olsun... :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Agusta'nın yanına Desmosedici iyi giderdi fakat tercih meselesi,
Hayırlı olsun,ben alsam odama koyardım beraber yatardım :rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Güle güle kullanın!!!

İlerde Brutale almakta benim hayalim:queen: ,belki ilerde agusta firendşipliğimiz olur:cherry::cherry:
İnşallah, Kısmet
Yardımcı olurum, ne demek...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

Agresif Pisikletimin diğer fotoğrafları...
img1086gp.jpg

img1088tq.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
İkiside çok güzeller.. Costacorta da cantlar daha hafif ama yıldız şeklindeki dizayn daha karakteristik kesinlikle.

Güç değerini yazmamışsınız sanırım merak ettim.

Güle güle kullanın bunuda:rendeer:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Elektronik olarak ne özellikleri var? Traction control, sürüş modları falan var mı? Abs yok sanırım... Glock adamı gaza getiriyorsun valla :cherry: Allahtan İstanbul'da değilim ve görüşmüyoruz :p Şaka şaka :p:p :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
tebrik ediyorum çünkü piyasa mallarından çok uzaksınız alıcağınız motoru böyle seçmeniz bizlerinde ufkunu açıyor
dünyada ne güzellikler varmış böyle
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
İkiside çok güzeller.. Costacorta da cantlar daha hafif ama yıldız şeklindeki dizayn daha karakteristik kesinlikle.

Güç değerini yazmamışsınız sanırım merak ettim.

Güle güle kullanın bunuda:rendeer:
jant konusunda sizinle aynı fikirdeyim! kesinlikle! yıldız tasarımlı jant çok daha güzel...
güç değeri, normal F4 186hp'ye 192 kilo...
Corsacorta ise 201hp'ye 185 kilo fabrika verileri bu şekilde, dynoda ne çıkar bilemem tabi zaten motosiklet henüz açılmadı ama buna rağmen hissedilir, ayırt edilebilir bir güç var ortada, ikisi arasında.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yalnız corsacorta nın yan ayaklığının altına bir yağ bezi iliştirilmiş, şimdi dikkatimi çekti
lastiklerin yere değen yüzeylerini de streçfilm ile kaplamalısın :cherry:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Elektronik olarak ne özellikleri var? Traction control, sürüş modları falan var mı? Abs yok sanırım... Glock adamı gaza getiriyorsun valla :cherry: Allahtan İstanbul'da değilim ve görüşmüyoruz :p Şaka şaka :p:p :mrgreen:
Elektronikte bir gelişme yok, eğer varsada iyileşme olmuş olabilir ancak,
abs yok evet ama olmaması bir eksik değil benim için...
Sürüş modu, Sport ve Normal kullanım olarak 2'ye ayrılıyor eskisi gibi,
TC-Traction Control 8 moddan oluşuyor.
İstanbul'da olup görüşüyo olsaydık zaten... Allah bilir artık, kesin italyana boğardım seni :cherry:
bu arada diavel carbon tam senlik!

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

yalnız corsacorta nın yan ayaklığının altına bir yağ bezi iliştirilmiş, şimdi dikkatimi çekti
lastiklerin yere değen yüzeylerini de streçfilm ile kaplamalısın :cherry:
HAahhahahahaaa :queen::queen::queen:
nasılda dikkatini çekmiş! Ee olsun be o kadar çok görme lütfen!
yakında eskir zaten, lastiklerin yanaklarında henüz ahşap kargo sandığının kıymık parçaları duruyor :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yuh diyorum, 2 model arasında okadar fark varmıymış.. Çok iyi yanlız farklar, benim çok hoşuma gitti. Aksi de düşünülemezdi zaten :)

Güz olarak demekki daha iyi aktarma ve dağılım elde etmişler. Şimdiden farkı hissettiyseniz...Bu çok önemli bir konu aslında. Markalar yakında tavan yapacak max güç noktasında. Artık daha çok krank gücü değil, teker gücüne odaklanmalılar, belkide tamamen. Yeni çözümler ile kayıp güçleri neredeyse yok seviyesine getirmeliler. Ayrıca düzgün bir güç dağılımı yakalayamıyorlarsa da motosikletin karakteri gerçekten değişebiliyor, aldığınız zevk düşebiliyor. Yani 220 hp güç üretecek bir modeli değil de 180 hp'nin ~178 ini tekere aktaracak teknolojilere odaklanmalılar.

Fren disklerinden zaten jantlar görünmüyor ki, isterlerse kutup yıldızı şeklinde tasarlasınlar :mrgreen:

F3 için istediğimiz gibi değil derken neyi kastettin? Ben compact ve güçlü ve özel bir motor olduğunu düşünüyordum. Bir de kıyaslama olarak panigale biraz abisi kalır onun. Ha tipi daha yakışıklıdır orası ayrı. Okanın motoruna bir çizik ataydın benim için :p

Tekrar tekrar hayırlı kazasız belasız sürüşler dilerim. Eski modeli ne yapmayı planlıyorsun ??
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Syanur, aynen öyle :cat: sonuna kadar katılıyorum sana! F4'te ikisi arasında çok ama çok detay var emin ol, bunu yakından inceleyerek ve kıyaslayarak söylüyorum! Anlatamayacağım çok detay var ıncık cıncık ufak tefek ama önemli detaylar!
gelelim, F3'e kompakt tasarım haklısın boyut olarak oldukça küçük, ama aynı ebatta Panigale ağabeyliğini ortaya koymuş!
F3'te farkettim ki malzeme ve işçilik çok basite kaçılmış fiyatıda ona göre, eğer F3'te kalite detay ve işçilik arayacak olursak fiyat 2'ye katlanıyor! Serie ORO modeli 34.000euro'ya geliyor!
Avrupa'da 600 kategorinin pek tutulmadığını okudum, F3'ün bu durumda da şansı düşük, geriye Panigale kalıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst