Yeni Motosikletim 2020 Tracer 900 İcon Grey.

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Merhaba dostlar uzun zamandır forumdan uzak kalmıştım. 2018 şubat ayında 2015 Model Tracer900 almıştım ve daha iyi bir model almak için 2 ay önce sattım.
Her zamanki gibi esas sancılı süreç başlamıştı.Bu sefer racing almayı düşünüyordum.Bu 1000 lik bir Racing için yeterince tecrübem olduğunu düşündüm.Ve ileriki yaşlarda zevk alamayacağımı düşündüm ve şimdiden alıyım geçmeden dedim.

Fakat piyasa çok berbat olduğu için 6-7 yaşındaki motorlara Abs siz motorlara o parayı vermek istemedim.
İlk nesil Tracer'da hem debriyaj hem de kafa sallama gibi motorun kronik problemleri vardı.(2015 Model)
Arkadaşların gazıyla hemde piyasanın berbat olmasından dolayı sıfır km 2020 Model Tracer 900 motor almayı düşündüm.

İlanlara bakıyorum hangi motoru aradıysam satıldı diyor.40 yılda bir sıfır motor alalım dedik kimi arasam yeni satıldı vs diyor.Yani ilanlarda sıfır km stoktan diyenlere çokta inanmayın.Zam gelme arefesi olduğu için elindeki motor var olduğu halde yok diyenler olduğunu da öğrendim.
Yurtdışından koronoa sebebiyle motosiklet gelmiyor.Bayinin yardımıyla başka bir ilde bulduk ve aldık.Henüz motosikletim gelmedi.
Kargoyla gelecek haftaya.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız, keyifle kullanmanızı dilerim.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Hayirli olsun Allah kaza bela vermesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
çiçek gibi motor mt07 den sonra en niyetlendiğim motor.2020 eylülde makyaj alıağını tahmin ettiğim bir motor belki ileride yeni kasasını almak nasip olur.bu gidişle olmucak oda ayrı mesele
 
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
168
Merhaba dostlar uzun zamandır forumdan uzak kalmıştım. 2018 şubat ayında 2015 Model Tracer900 almıştım ve daha iyi bir model almak için 2 ay önce sattım.
Her zamanki gibi esas sancılı süreç başlamıştı.Bu sefer racing almayı düşünüyordum.Bu 1000 lik bir Racing için yeterince tecrübem olduğunu düşündüm.Ve ileriki yaşlarda zevk alamayacağımı düşündüm ve şimdiden alıyım geçmeden dedim.

Fakat piyasa çok berbat olduğu için 6-7 yaşındaki motorlara Abs siz motorlara o parayı vermek istemedim.
İlk nesil Tracer'da hem debriyaj hem de kafa sallama gibi motorun kronik problemleri vardı.(2015 Model)
Arkadaşların gazıyla hemde piyasanın berbat olmasından dolayı sıfır km 2020 Model Tracer 900 motor almayı düşündüm.

İlanlara bakıyorum hangi motoru aradıysam satıldı diyor.40 yılda bir sıfır motor alalım dedik kimi arasam yeni satıldı vs diyor.Yani ilanlarda sıfır km stoktan diyenlere çokta inanmayın.Zam gelme arefesi olduğu için elindeki motor var olduğu halde yok diyenler olduğunu da öğrendim.
Yurtdışından koronoa sebebiyle motosiklet gelmiyor.Bayinin yardımıyla başka bir ilde bulduk ve aldık.Henüz motosikletim gelmedi.
Kargoyla gelecek haftaya.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

[url]https://i.ibb.co/wcVfpWw/2020-Yamaha-MT09-TR-EU-Icon-Grey-Static-001-03.jpg[/url]
[url]https://i.ibb.co/fD6xdfR/2020-Yamaha-MT09-TR-EU-Icon-Grey-Studio-001-03.jpg[/url]
[url]https://i.ibb.co/Y25xKjg/yamaha-tracer-900-2.jpg[/url]

Üstad sen 3 güne bir Yamaha Coşan gelip motorum nerde kaldı diyensin değil mi :) Orada tanışmıştık, şimdiden hayırlı olsun, çok uzun süredir bekliyordun.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Üstad sen 3 güne bir Yamaha Coşan gelip motorum nerde kaldı diyensin değil mi :) Orada tanışmıştık, şimdiden hayırlı olsun, çok uzun süredir bekliyordun.

O ben değilim. Tracer900 Gt alan arkadaş olabilir
çünkü uzun süredir beklediğini söyledi.Ben almaya dün karar verdim.Herşey 1 saat içinde gerçekleşti
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
0b9fd1fc-c693-4c18-ab6d-8c4999a20922-m.jpg
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Güzel dilekleriniz için Teşekkür ederim.2009da 16 yaşımda Yamaha Cryptonla başladığım motor serüvenime 2020 Tracer alarak devam ediyorum.Allah herkese daha iyilerini nasip etsin İnşallah.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kazasız belasız... Hayırlı olsun...

Lan bu fakirlik bana mı mahsus :pr:
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
hayırlı olsun.. kazasız belasız kullanın inşallah..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ESKİ MOTORUM

YENİ MOTORUM








---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Daha önce 20.000 km 2015 Model Tracer 900 kullanmış biri olarak motosikletin başlıca göze çarpan farklarını yazmak istiyorum.
Gidon 3 cm daha kısa.3 cm nedir ki demeyin.Çok belli ediyor ve pötürlü bir boyası var.Bu benim çok hoşuma gitti.
El korumaları depo rengi ile uyumlu ve daha şık durmuş.
Arka mafsal 6 cm daha uzun.Bunun sebebide şikayetlerden dolayı eski sallanan Mt-09 Tracerdan çok daha stabil bir sürüş yakalanmış.
2015-2016 İlk nesil diye tabir ettiğim motorda.Sistemi hazır olmadığı için Shifter farklı markalardan tedarik edilip takılıyordu.Bu daha pahalıya mal oluyor ve orjinali kadar randımanlı olmuyordu.
2017 den sonraki versiyonlarda QuickShifter sistemi hazır sadece Orjinal yamaha aksesuarı takarak shifter yazısı aktif oluyor ve sonrasında kullanmak mümkün.Ben hemen sipariş ettim.
Ön Cam eski nesilde çubuklu bir sistemi vardı.Gevşeyip düşebiliyordu. Benimki yolda giderken düştü.
Bu sistem mandallı bir sistem çekip yukarı veya aşağıya itiyorsunuz.
Eski camı çok ince belliydi ve çok kısaydı.Resmen bir naked gibi bir camı vardı.Tracer900'ehitap etmiyordu fakat spor duruyordu.
Bu modelde ise cam tamamen değişmiş yan hatları biraz daha enine olmuş rüzgar performansı da çok iyileşmiş.
Tamamen revize edilmiş ve yerleri değişmiş olan pegler ve kaydırmaz üstü pürüzlü bir rahat bir sele var.
Ön ve arka amortisörler marka olarak değişmemiş fakat güncelleme yapılmıştır.İlk sürdüğümde bunu direk farkettim.
Önceden yan çanta bağlantıları için demirçubukları sökmek gerekiyordu.Sanırım bu ondan daha pratik anladığım kadarıyla arada bir parça olmadan üstüne oturuyor.



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Özetle Tracer900'ü Tur motosikleti karakterinden çok benim gibi Spor karakterini ön plana çıkaranlar için son derece tatmin edilebilir bir değişim olmuş.
Kesinlikle tavsiye ederim.Her motora kolay kolay demem ama Mt-07-Mt-09-Tracer700-Tracer900 serilerini yapandan ve bu motor bloğuna bu torku veren mühendisten allah razı olsun


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

Tracer 900 üzerinde çok vakit geçirdiğim için detaylı bir de video çekmek istiyorum.
Saygılar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst