- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
Merhaba dostlar uzun zamandır forumdan uzak kalmıştım. 2018 şubat ayında 2015 Model Tracer900 almıştım ve daha iyi bir model almak için 2 ay önce sattım.
Her zamanki gibi esas sancılı süreç başlamıştı.Bu sefer racing almayı düşünüyordum.Bu 1000 lik bir Racing için yeterince tecrübem olduğunu düşündüm.Ve ileriki yaşlarda zevk alamayacağımı düşündüm ve şimdiden alıyım geçmeden dedim.
Fakat piyasa çok berbat olduğu için 6-7 yaşındaki motorlara Abs siz motorlara o parayı vermek istemedim.
İlk nesil Tracer'da hem debriyaj hem de kafa sallama gibi motorun kronik problemleri vardı.(2015 Model)
Arkadaşların gazıyla hemde piyasanın berbat olmasından dolayı sıfır km 2020 Model Tracer 900 motor almayı düşündüm.
İlanlara bakıyorum hangi motoru aradıysam satıldı diyor.40 yılda bir sıfır motor alalım dedik kimi arasam yeni satıldı vs diyor.Yani ilanlarda sıfır km stoktan diyenlere çokta inanmayın.Zam gelme arefesi olduğu için elindeki motor var olduğu halde yok diyenler olduğunu da öğrendim.
Yurtdışından koronoa sebebiyle motosiklet gelmiyor.Bayinin yardımıyla başka bir ilde bulduk ve aldık.Henüz motosikletim gelmedi.
Kargoyla gelecek haftaya.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.



Her zamanki gibi esas sancılı süreç başlamıştı.Bu sefer racing almayı düşünüyordum.Bu 1000 lik bir Racing için yeterince tecrübem olduğunu düşündüm.Ve ileriki yaşlarda zevk alamayacağımı düşündüm ve şimdiden alıyım geçmeden dedim.
Fakat piyasa çok berbat olduğu için 6-7 yaşındaki motorlara Abs siz motorlara o parayı vermek istemedim.
İlk nesil Tracer'da hem debriyaj hem de kafa sallama gibi motorun kronik problemleri vardı.(2015 Model)
Arkadaşların gazıyla hemde piyasanın berbat olmasından dolayı sıfır km 2020 Model Tracer 900 motor almayı düşündüm.
İlanlara bakıyorum hangi motoru aradıysam satıldı diyor.40 yılda bir sıfır motor alalım dedik kimi arasam yeni satıldı vs diyor.Yani ilanlarda sıfır km stoktan diyenlere çokta inanmayın.Zam gelme arefesi olduğu için elindeki motor var olduğu halde yok diyenler olduğunu da öğrendim.
Yurtdışından koronoa sebebiyle motosiklet gelmiyor.Bayinin yardımıyla başka bir ilde bulduk ve aldık.Henüz motosikletim gelmedi.
Kargoyla gelecek haftaya.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Son düzenleme:







