Yeni Motorun Hayırlı olsun Sedat (Loft)

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
way be hayırlı olsun sedat
rengi hoş olmuş ama beyaz renge farlar gitmemiş diyebilirim ben begenmedim :D
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı uğurlu olsun Sedat arkadaşım.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
hepinize ayrı ayrı tŞk ederim arkadaşlar :) Gkn sanada 2 kere :p
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Bu seneki beyaz modasına uyarak Sedat da motosikletini yeniledi.
Altın kapmala jantlı :p ve led farı olan yeni beyaz kawası hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşler dilerim. :cat:

p1020009smalluh9.jpg


p1020010smallma2.jpg


grnt041smallyv5.jpg


grnt039customzs7.jpg
grnt040customoj4.jpg


para var huzur var :D hayırlı olsun kardeş güzel motor ;)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun Sedatım..:rendeer:

Nazara gelmesin..Kazasız bol keyifli sürüşler dilerim..:rendeer:

Gelin çiçeği gibi MAŞALLAH..:cat:



Dipnot: @Skull (Erhan'ında) DUCATI Desmodromici'si hayırlı olsun..:rendeer:

Foruma girip böyle sevinçli haber almayalı çok süre olmuştu be..:mrgreen:
Bu iyi geldi Vallahi..:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun Sedat abi, kazasız belasız sürüşler dilerim... :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Sedat abi .. =))
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Sedat ve skull a hayırlı uğurlu olsun.. Sedat'ın makine tanıdık zira çok şık olmuş
beklediğine uğraştığına değmiş güle güle bin sedatcım sağlıkla huzurla..
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
süpermiş..bitur verirsin artık..:silent:kazasız eğlenceli sürüşler dilerim.:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yoo bu yeni motor değilkii .. depodaki eziklerden anladım. :p Emin abi yaklaşmış motora :p :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Planlardan, taslaklardan bu kadar mükemmel olacağı belli olmuyordu, güle güle kullan...:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
sedat kardeş hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst