- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,130
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın
aynen bencede, hatta cönevarları yarıştıralımbizim cönevarımız eminherkesin cönevarı kendine :cherry:
kedi-ciğer-mundar hikayesi :mrgreen:way be hayırlı olsun sedat
rengi hoş olmuş ama beyaz renge farlar gitmemiş diyebilirim ben begenmedim![]()
hepinize ayrı ayrı tŞk ederim arkadaşlarGkn sanada 2 kere
![]()
Bu seneki beyaz modasına uyarak Sedat da motosikletini yeniledi.
Altın kapmala jantlıve led farı olan yeni beyaz kawası hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşler dilerim. :cat:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()