dün gkn baya iyi test etti ama bi görseydin, ön teker yere değmeden göztepeden fenerbahçeye gittik![]()
gittik derken ? sen arkasındamıydın? yandın sedat =)) itiraf etti =)
Gule gule kullan sedatım. :rendeer:
Aman halis isimli cenevor dan uzak durda gerisi muhim deel![]()
bizim cönevarımız eminherkesin cönevarı kendine :cherry: