beni konuya karıştırmayın, konu en fazla Sedat'ın gitmeyen beyaz motoru olabilir. GKN test edip onaylamıştı zaten. :cherry:
tŞk ederim arkadaşlar.. Abi istanbul trafinde dün önümde aYe'nin yaşakdıkları gördükçe akıllı gitmek gerek dedim..
Aşk olsun kanka, ben aptal gibimi gidiyorum![]()
iyi de patron yeni boyaların ile o altın rengi zerzavatlar hayırlı olsun desek daha iyi olmazmıydı?Allah kaza, bela, usta yüzü göstertmesin güle güle bin abicim, ama motorunu benden uzak tut :mrgreen:
emin yaklaşmadı dimi motora :cherry:
elimi sürdüysem jess gibi oliyimtöbe estağfurullah ne diyorum ben ya :mrgreen:
elimi sürdüysem jess gibi oliyimtöbe estağfurullah ne diyorum ben ya :mrgreen:
hahahhaha:mrgreen: vay şantaj heaa?? yazdım bunu :cherry:alıntı yapayımda sonra olunca inkar edeme![]()
bacona soba bacası... hediye edicem doğum günündebaco ma kurban ol senadaklık :cherry:
abi kaç yapıyo bu motor şimdi, sigortaları sağlam mıkendiliğinden korna falan çalmaz demi
![]()