Yeni Motorun Hayırlı olsun Sedat (Loft)

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
sedat ne zaman boyattın motoru:cherry::cherry:güzel olmuş güle güle kullan:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayırlı olsun yeni motorun Sedat.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
beni konuya karıştırmayın:p , konu en fazla Sedat'ın gitmeyen beyaz motoru olabilir. GKN test edip onaylamıştı zaten. :cherry:

tarafımdan test edilmiştir..
motor cacıkkk :p
tekerde silkeliyo sallana sallana gidiyo :cherry:
dandik egzozu da cabasıı :p

kankam kardeşim, Allah kaza bela vermesin ne kadar gitmesede :p çok afillii yakışıklı olmuş motorun.. Allah nazarlardan saklasın güle güle binersin inşallah taaki daha iyisini alana kadar:rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
sedat abi hayırlı olsun motorun mavide güzeldi ama bu çok daha güzel allah kaza bela vermesin
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
iyi de patron yeni boyaların ile o altın rengi zerzavatlar hayırlı olsun desek daha iyi olmazmıydı? :p Allah kaza, bela, usta yüzü göstertmesin güle güle bin abicim, ama motorunu benden uzak tut :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
hayırlı olsun çok hoş gözüküyo :cat: eminimki içide bi o kadar güzeldir :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun Sedat cillop gibim hee çil çil altın her bir yanı.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi kaç yapıyo bu motor şimdi, sigortaları sağlam mı :D kendiliğinden korna falan çalmaz demi :D
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullansın inşallah kazadan beladan uzak olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst