Yeni Motorun Hayırlı olsun Sedat (Loft)

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bu seneki beyaz modasına uyarak Sedat da motosikletini yeniledi.
Altın kapmala jantlı :p ve led farı olan yeni beyaz kawası hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşler dilerim. :cat:

p1020009smalluh9.jpg


p1020010smallma2.jpg


grnt041smallyv5.jpg


grnt039customzs7.jpg
grnt040customoj4.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Kardeşimmmmmm

hayırlı olsun bu topiği bekliyorum hahahahah


seviyorum seniiii Allah kaza bela göstermesin insallah amiiiiiiiin


bişi dikkatimi çekti bu maviydi beyazmı oldu yanı :D
sinyalleri takmayı unutmuşunuz :p
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı olsun Sedat güle güle kullan.:p

Yannız sende SS bende SS yinede dün gece skull bize feci kitledi, nasıl olcak bu iş:mrgreen:

Ducati farkı diye mi teselli olacaz.:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
PAtron Ducati'mi aldı :silent:

Sadece Ducati almamış bir de içine Rossi kaçmış.:p

Komtan hep tırt süremiyo korkuyo felan derdi, dün akşam gördüm ki gerçek tırt Komtanmış.:queen:

(birinden biri beni atçak ya hadi hayırlısı:mrgreen:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı olsun Sedat güle güle kullan.:p

Yannız sende SS bende SS yinede dün gece skull bize feci kitledi, nasıl olcak bu iş:mrgreen:

Ducati farkı diye mi teselli olacaz.:mrgreen:

beni konuya karıştırmayın:p , konu en fazla Sedat'ın gitmeyen beyaz motoru olabilir. GKN test edip onaylamıştı zaten. :cherry:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
beyaz gelincik :) hayırlı olsun sedat Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yav motorun renngi değişmiş bide şu kullanıcısına bi boya atın yaa :):):)tekere felan alır blki ben başkalarının yalancısıyım:p:p:p:p hayırlı olsun kardeşim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
tŞk ederim arkadaşlar.. Abi istanbul trafinde dün önümde aYe'nin yaşakdıkları gördükçe akıllı gitmek gerek dedim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst