Yeni Motorun Hayırlı olsun Sedat (Loft)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
yav motorun renngi değişmiş bide şu kullanıcısına bi boya atın yaa :):):)tekere felan alır blki ben başkalarının yalancısıyım:p:p:p:p hayırlı olsun kardeşim

kulanıcısı boya zamanını gecti artık zaman aşımı oldu tedavulden kaldırcaz onu
sedat allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin :queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Güzel motor, farklı ve güzel bir çalışma.:cat:
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Kardeşimmmmmm

hayırlı olsun bu topiği bekliyorum hahahahah


seviyorum seniiii Allah kaza bela göstermesin insallah amiiiiiiiin


bişi dikkatimi çekti bu maviydi beyazmı oldu yanı :D
sinyalleri takmayı unutmuşunuz :p

kartalll gözü var sende yani..:bounce:
bari açık vermeseydin bee :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi naptın yaaa. Ninja dediğin yeşil olur :mrgreen:

Şaka şaka

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Şahane motormuş Sedat Kardeşim:cat:

Güle güle, kazasız belasız binersin işallah, tekrar hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun çok güüzzeeelll :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
çok güzel bende mi beyaza boyatsam...Hayırlı olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst