- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
vay hasanım kardeşim hayırlı uğurlu olsun, Allah kazasız belasız problemsiz binmeyi nasip eylesin :rendeer:
Hayırlı Olsun Şahsen Kendi Actıgın topicte o kadar laf ettin gt250r a ama genede o motoru aldın :farao:.
Kusura bakma ama Tükürdügünü Yalamak Derler Buna
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı diliyorum. darısı olmıyanların başına![]()
e senin süpürgen varya ((((((((
hasancım hayırlı olsun neye niyet neye kısmet:queen: