- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
- Konu Yazar
- #1
hasan arkadaşımız uzun bekleyişinden sonra yeni motosikletine kavuştu. kendisine burdan tekrar dan hayırlı olmasını diliyorum allah aza bela vermesin.
tekerin düz bassın hasan kardeşim.herkesin bildiği üzere hasan arkadaşımız kanuni racer 200 motosiklet kullanıyodu. taki fuarda kawasaki ninja 250 cc
yi görene kadar ve o andan sonra işte budur dedi ve anlaşmayı yaptı,
alacaktı artık kawasaki ninja 250 cc motoru. kanuni racer motorunu sattı, paranın gerikalanını ayarladı,yani parası artık hazırdı.
motosikleti alacagı firmayla anlaştı kaporasını verdi ve beklemeye başladı
uzun bekleyişler den sonra artık motosiklet gelme aşamasındaydı hatta sitemizde kawasaki ninja 250 cc kulanıcaları buraya diye bir topic bile açtı.
ama beklenen olmadı hasan arkadaşımız tutturmuşdu illa siyah olcak ama gelen ilk siyahlar dagıtılmaya başladı ve bitti birgün telefonu çaldı
ve kötü haber geldi siyah renkte motorumuz en erken kasımda gelebilir dendi
yeşil canavarlardan verelim dediler oda yeşil biizm ülkede yanlış anlaşılıyo dedi ve
verdiği kaporasını geri aldı. veeeeee bugün hızlı bir hamle ile herkesi şaşırtarak istburak la beraber gidip s&t kanuni gt 250r aldı hemde simsiyah 0km de :cat::cat:
motosikletini inceleme fırsatı buldum hakette 10 numara hemide enjeksiyonlu heeee
hani tebrikler nerde :cat::cat::cat::cat::queen:
hayırlı olsun kazasız belasız olsun hasan ım
tekerin düz bassın hasan kardeşim.herkesin bildiği üzere hasan arkadaşımız kanuni racer 200 motosiklet kullanıyodu. taki fuarda kawasaki ninja 250 cc
yi görene kadar ve o andan sonra işte budur dedi ve anlaşmayı yaptı,
alacaktı artık kawasaki ninja 250 cc motoru. kanuni racer motorunu sattı, paranın gerikalanını ayarladı,yani parası artık hazırdı.
motosikleti alacagı firmayla anlaştı kaporasını verdi ve beklemeye başladı
uzun bekleyişler den sonra artık motosiklet gelme aşamasındaydı hatta sitemizde kawasaki ninja 250 cc kulanıcaları buraya diye bir topic bile açtı.
ama beklenen olmadı hasan arkadaşımız tutturmuşdu illa siyah olcak ama gelen ilk siyahlar dagıtılmaya başladı ve bitti birgün telefonu çaldı
ve kötü haber geldi siyah renkte motorumuz en erken kasımda gelebilir dendi
verdiği kaporasını geri aldı. veeeeee bugün hızlı bir hamle ile herkesi şaşırtarak istburak la beraber gidip s&t kanuni gt 250r aldı hemde simsiyah 0km de :cat::cat:
motosikletini inceleme fırsatı buldum hakette 10 numara hemide enjeksiyonlu heeee
hani tebrikler nerde :cat::cat::cat::cat::queen:
hayırlı olsun kazasız belasız olsun hasan ım