Yeni Motorun Hayırlı Olsun (hasanpinar0537)

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hasan arkadaşımız uzun bekleyişinden sonra yeni motosikletine kavuştu. kendisine burdan tekrar dan hayırlı olmasını diliyorum allah aza bela vermesin.
tekerin düz bassın hasan kardeşim.herkesin bildiği üzere hasan arkadaşımız kanuni racer 200 motosiklet kullanıyodu. taki fuarda kawasaki ninja 250 cc
yi görene kadar ve o andan sonra işte budur dedi ve anlaşmayı yaptı,
alacaktı artık kawasaki ninja 250 cc motoru. kanuni racer motorunu sattı, paranın gerikalanını ayarladı,yani parası artık hazırdı.
motosikleti alacagı firmayla anlaştı kaporasını verdi ve beklemeye başladı
uzun bekleyişler den sonra artık motosiklet gelme aşamasındaydı hatta sitemizde kawasaki ninja 250 cc kulanıcaları buraya diye bir topic bile açtı.
ama beklenen olmadı hasan arkadaşımız tutturmuşdu illa siyah olcak ama gelen ilk siyahlar dagıtılmaya başladı ve bitti birgün telefonu çaldı
ve kötü haber geldi siyah renkte motorumuz en erken kasımda gelebilir dendi :( yeşil canavarlardan verelim dediler oda yeşil biizm ülkede yanlış anlaşılıyo dedi ve
verdiği kaporasını geri aldı. veeeeee bugün hızlı bir hamle ile herkesi şaşırtarak istburak la beraber gidip s&t kanuni gt 250r aldı hemde simsiyah 0km de :cat::cat:
motosikletini inceleme fırsatı buldum hakette 10 numara hemide enjeksiyonlu heeee


hani tebrikler nerde :cat::cat::cat::cat::queen:

hayırlı olsun kazasız belasız olsun hasan ım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) güzel başlık.
wallahi gördüm canım çekti
ilk kez 0 (sıfır) motor gördüm hayatımda :)
(kullanımda olan tabi. :) tükanlar hariç

hayırlı olsun demeyi unutmuşum.:)
kazasız belasız inş...:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ERDİNCİM çok teşekkürler ve diğer tüm arkadaşlar. ALLAH herkesi gönlündeki motoruna kavuştursun hep beraber AMİNNNNNN.En kısa zamanda fotolarımı koyacam inşallah.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
hayırlı olsun yawrum. Allah kazadan beladan korusun seni. bigün getirde makineyi bi fotoğraf çekinelim :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Yeşil ne anlama geliyorki ? Ne anlıyorlar ?? :silent:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Evet bende yeşıl olayını anlamadım :) Ama motorun hayırlı ve uğurlu olur ınşallah :)
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Yeşil ne anlama geliyorki ? Ne anlıyorlar ?? :silent:

Evet bende yeşıl olayını anlamadım :) Ama motorun hayırlı ve uğurlu olur ınşallah :)

esp sen daha yeni üyesin de THE_LANCET nasıl bilmez ona şaştım.

6-7 ay önce falan baya bi muhabbet wardı yeşil üzerine. şu van gölü canavarı warya onun geyiğine sarmıştık
bknz: http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/40672-canavari-gorduk.html
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız problemsiz... :rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hayırlı Olsun Şahsen Kendi Actıgın topicte o kadar laf ettin gt250r a ama genede o motoru aldın :farao:.

Kusura bakma ama Tükürdügünü Yalamak Derler Buna
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız binmek nasip etsin Allah:rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Hayırlı olsun Allah kazadan beladan esirgesin,İyi sürüşler dilerim...Foto.ları bekliyoruz...hatta video ile sesini bile duysak hiç de fena olmaz hani:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız bol kmler dilerim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst