Yeni Motorun Hayırlı Olsun (hasanpinar0537)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay hasanım kardeşim hayırlı uğurlu olsun, Allah kazasız belasız problemsiz binmeyi nasip eylesin :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
bende motoru siyah aldım özellikle ama siyah bakması zor bi renk. çizikler çok belli oluyo ve hemen tozlanıyo.matlaştımıda çok kötü görünür ayrıca. benim motorun diğer renk seçenekleri fazla değildi ve bence genede en yakışanı siyahı ama temizken güzel görünüyo.
ninja dediğin yeşil olur,siyahına bukadar ısrar etmen bence gereksizdi. sonuçta kawasaki den vazgeçmiş oldun. allah utandırmasın, içine sinen buysa sorun yok. kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle :cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Vay hasan abim :) Hayırlı uğurlu olsun abi, kazasız belasız sürüşlere inşallah :rendeer:

( Hadi ıslatalım :queen: :p )
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hasan hayırlı olsun kardeşim..:rendeer: :rendeer:

İyi yapmışsın..Güzel makina..hakkını ver ama tamam mı.:wiinkk:

Gülegüle tekere gelesin..:cherry:
Nice bol rüzgarlı yollar seninle olsun.:cat:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Hayırlı Olsun Şahsen Kendi Actıgın topicte o kadar laf ettin gt250r a ama genede o motoru aldın :farao:.

Kusura bakma ama Tükürdügünü Yalamak Derler Buna

ben hiçbir zaman gt 250r ı kötülemedim sadece kawasakinin üstünlüklerini belirttim. ve halada üstün kawasaki. Ben aldım diye gt250r ıda üstün tutamam
ayrıca lafların dikkat et ben sana tükürdüğünü bir yalatırım görürüsün.

bütün arkadaşlarada teşekkürlerimi iletiyorum ALLAH herkesi istediği motora kavuştursun.AMİNNNN
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
hayırlı olsunn...allah kazasız belasız sürüşler nasip etsinn...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
hasancım ilk ben seni tabrik ettim ama tekrar edim ben deneme şansımda oldu ufakta olsa perfonmas fena değil iyide ahh bide şu marka olayı olmasa nedim kankamın moralini bozmim zaten ikikere kaza altlatmış aman nazarlardan uzak dikkat kardeşim
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı diliyorum. darısı olmıyanların başına :p
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
kankacım ıyı yaptın senın beklemenden ben sıkılmaya baslamıstım benım ıcım daraldı en ıyısını yaptın bence artık sende hyocusun en yakın zamanda beklıyorum adresımı bılıosun zaten bıgun gel gorelım su makınayı allah kaza bela vermesın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst