Yeni motorumuz Ktm Duke 200

Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Bende alırıdm fakat kaskım full race ve aşırı pahalı oldugu için böyle bir motora binince kros vb. kasklar almak zorunda kalacağım için vazgeçtim

Öncelikle forum adına teşekkür ediyorum bu bilgiyi bizimle paylaştığınız için; Çok iyi yapmışsınız, "FULL RACE" kaska, full race motor lazım.
"Kros ve benzeri kasklar" olmadıkça olmaz duke e binmek, güvenlik hiçbir şey imaj herşeydir mottosunu benimsemiştir duke serisi.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
hayırlı uğurlu olsun ama bir de hareketli haldeyken foto çeksydin daha iyi olurdu diye düşünüyorum
çok güzel motor kullandıkça artısını eksisini paylaşırsan seviniriz
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Motoru ben satalı çok oldu.Mümkün olduğunca paylaşımda bulunmuştum.Duke 200 sayfasında eklediğim foto ve videoları bulabilirsin:)
Şu anda aktif kullanıcılar halen paylaşımlarda bulunmaktalar zaten:cat:

hayırlı uğurlu olsun ama bir de hareketli haldeyken foto çeksydin daha iyi olurdu diye düşünüyorum
çok güzel motor kullandıkça artısını eksisini paylaşırsan seviniriz
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
nerden nereye)) gv250 nerdee duke200 nerdeee))) 180 derecelik bir dönüş tarzda... hayırlı uğurlu olsun, kaza bela görmeyesin Tayfun'um))
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet Ahmet'im.Çok teşekkürler, Duke 200 'ün tadına baktık sattık;) Şuan 690 Duke kullanıyorum:bounce: Sen de Gv650 mi aldın?

nerden nereye)) gv250 nerdee duke200 nerdeee))) 180 derecelik bir dönüş tarzda... hayırlı uğurlu olsun, kaza bela görmeyesin Tayfun'um))
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
aynen, öyle yaptım... bakalım, şimdilik çok memnunuz canavardan))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst