Yeni motorumuz Ktm Duke 200

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba,

Bugün itibari ile motorun teslimini almış bulunmaktayız.Kardeşimin ve benim çektiğim birkaç fotoğrafı aşağıda paylaştım.Herzaman ki gibi yeni alınan motosikletlere alışma evresi için bulunmaz nimet olan Greenpark önündeki boş alanda kardeşim Yıldırım ile birlikte yerimizi aldık.2 saate yakın sürüş yaptıktan sonra yorgunluk ve keyifle eve döndük.Aslında motoru pazartesi günü teslim alacak olmamıza rağmen, ekstra alınan aksesuarların uygulanması için vakit gerekiyordu mecbur bu güne denk geldi.Elcik ve elcik koruma KTM Racing sticker set uygulanması tank pad ile depo kapağı koruma stickerı Sebring slip-on egzost yerleştirmesi şuan motorda mevcut bulunan extralar.Bir kaç plan daha var onlarda ileride artık.İlk gün deneyimine göre motor çok dengeli atik ve çevik.Oturuş pozisyonu çok rahat gidon mesafesi ve pegler depoyu sıkmak için tam olması gereken mesafelerde.Rodajda olduğu için pek devirli kullanamasakta üst devirlerde bile yüksek tork üretimi başarılı.13.000 d/dk yapabiliyor. orta devirlerde kararsızlık yok.Yakıt ölçümü şuan için pek yapılabilecek gibi değil hem rodaj süresi hem kullanım alışkanlıkları açısından.1000 km lik rodaj süresi bittikten sonra daha anlaşılır ölçümler yapılabilecektir muhtemelen.Şuan için kısacası çok memnunum.Sizi fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum:)




































 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Süpermiş hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı olsun tekerine taş değmeye, gönlümden geçen bir makinedir kendileri!

Kütükcan koş biri duke200 almış! :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hayırlı ugurlu olsun yenı motorun,
cok keyflı ve hırcın bır motor,
fakat çok hor kullanma,
ziraa parça sıkıntısı oldugunu duymuştum...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler:)

Hayırlı olsun tekerine taş değmeye, gönlümden geçen bir makinedir kendileri!

Kütükcan koş biri duke200 almış! :)


---------- Post added at 01:23 ---------- Previous post was at 01:18 ----------

Teşekkürler.Aynen çok keyifli,rahat ve de atom karınca gibi.Çok enteresan bu kadarını beklemiyordum.Şu an rodaj sebebi ile birbirimize çok nazik davranıyoruz ancak bu zamana kadar hiç bir mootorumu ve eşyamı hor kullanmadığım gibi bunu da kullanmam.Ben daha duymadım:) Ktm'nin Türkiye'de parça bulunacak yerleri zaten belli.Daha motor geleli 2 gün oldu kim parça sıkıntı çekip sana duyurmuş acaba:) Alternatif olarak E-bay vs varken kimse kolay kolay motor hangi marka olursa olsun sıkıntı yaşamıyor artık:)



hayırlı ugurlu olsun yenı motorun,
cok keyflı ve hırcın bır motor,
fakat çok hor kullanma,
ziraa parça sıkıntısı oldugunu duymuştum...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Tez zamanda rodajını bitirip keyfine varmanızı diliyorum.. Güle güle kullanın:rendeer:

Aksesuarlı almanız da ayrı bir güzel:cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin.. çok güzel aletler cc olarak tam karar ne düşük ne yüksek .. bu cc den bekleneni fazlasıyla verebilecek alet .. bende zamanında kullandım benzin manyağı bir aletti .. rodaj sonrası ful doldur kmyi sıfırla bi bak bakalım kaç lira yakacak .. daha önce hangi markaya biniyodun bilmiyorum ama bu motor çok daha kıvrak olacak ..
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler iyi dilekler için.CC olayını dün akşam'dan bu zamana kadar yaptığım 100 km'de rodaj da olmasına rağmen gerçekten unuttum.Şehir içi kullanımımda seriliği müthiş.Şu an kardeşimin 690 SM si var.Güç olarak asla kıyaslanamaz tabi onun ile ama benim ihtiyacımı tam olarak karşılayacak.Yakıt tüketimi 3-4 litre arasında biryere oturacak stabil kullanımda.Tam ölçümler için bekliyorum rodajın bitmesini.Daha önce Hyosung Rx 125,Hyosung Rt 125,Hyosung Gv 250 ve şu an hala kullandığımız Ktm 690 Sm motorlarını kullandık.Diğer motorların hepsini severek kullandım özellikle Rx 125'i ama gerçekten Duke 200 başka bir dünya:)Her anlamda...Bu benim fikrim tabi ki


Allah kazasız belasız binmek nasip etsin.. çok güzel aletler cc olarak tam karar ne düşük ne yüksek .. bu cc den bekleneni fazlasıyla verebilecek alet .. bende zamanında kullandım benzin manyağı bir aletti .. rodaj sonrası ful doldur kmyi sıfırla bi bak bakalım kaç lira yakacak .. daha önce hangi markaya biniyodun bilmiyorum ama bu motor çok daha kıvrak olacak ..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Abi hayırlı uğurlu olsun,çok fena bi canavar bu :) Allah kazasız belasız kullamayı nasip etsin.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bayıldım, hayırlı olsun.

Bi tane Duke'te ben almalıyım. :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Salla beyazı, geçen gittim siyah M800 aldım bir tane. :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Hayırlı olsun güzel alet,Kazasız belasız kullanımlar dilerim.fiyatı baya uygunmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst