- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Bugün itibari ile motorun teslimini almış bulunmaktayız.Kardeşimin ve benim çektiğim birkaç fotoğrafı aşağıda paylaştım.Herzaman ki gibi yeni alınan motosikletlere alışma evresi için bulunmaz nimet olan Greenpark önündeki boş alanda kardeşim Yıldırım ile birlikte yerimizi aldık.2 saate yakın sürüş yaptıktan sonra yorgunluk ve keyifle eve döndük.Aslında motoru pazartesi günü teslim alacak olmamıza rağmen, ekstra alınan aksesuarların uygulanması için vakit gerekiyordu mecbur bu güne denk geldi.Elcik ve elcik koruma KTM Racing sticker set uygulanması tank pad ile depo kapağı koruma stickerı Sebring slip-on egzost yerleştirmesi şuan motorda mevcut bulunan extralar.Bir kaç plan daha var onlarda ileride artık.İlk gün deneyimine göre motor çok dengeli atik ve çevik.Oturuş pozisyonu çok rahat gidon mesafesi ve pegler depoyu sıkmak için tam olması gereken mesafelerde.Rodajda olduğu için pek devirli kullanamasakta üst devirlerde bile yüksek tork üretimi başarılı.13.000 d/dk yapabiliyor. orta devirlerde kararsızlık yok.Yakıt ölçümü şuan için pek yapılabilecek gibi değil hem rodaj süresi hem kullanım alışkanlıkları açısından.1000 km lik rodaj süresi bittikten sonra daha anlaşılır ölçümler yapılabilecektir muhtemelen.Şuan için kısacası çok memnunum.Sizi fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum












Bugün itibari ile motorun teslimini almış bulunmaktayız.Kardeşimin ve benim çektiğim birkaç fotoğrafı aşağıda paylaştım.Herzaman ki gibi yeni alınan motosikletlere alışma evresi için bulunmaz nimet olan Greenpark önündeki boş alanda kardeşim Yıldırım ile birlikte yerimizi aldık.2 saate yakın sürüş yaptıktan sonra yorgunluk ve keyifle eve döndük.Aslında motoru pazartesi günü teslim alacak olmamıza rağmen, ekstra alınan aksesuarların uygulanması için vakit gerekiyordu mecbur bu güne denk geldi.Elcik ve elcik koruma KTM Racing sticker set uygulanması tank pad ile depo kapağı koruma stickerı Sebring slip-on egzost yerleştirmesi şuan motorda mevcut bulunan extralar.Bir kaç plan daha var onlarda ileride artık.İlk gün deneyimine göre motor çok dengeli atik ve çevik.Oturuş pozisyonu çok rahat gidon mesafesi ve pegler depoyu sıkmak için tam olması gereken mesafelerde.Rodajda olduğu için pek devirli kullanamasakta üst devirlerde bile yüksek tork üretimi başarılı.13.000 d/dk yapabiliyor. orta devirlerde kararsızlık yok.Yakıt ölçümü şuan için pek yapılabilecek gibi değil hem rodaj süresi hem kullanım alışkanlıkları açısından.1000 km lik rodaj süresi bittikten sonra daha anlaşılır ölçümler yapılabilecektir muhtemelen.Şuan için kısacası çok memnunum.Sizi fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum











