yeni motorumm ve ben :)

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ÇOK BEĞENDİM...

allah kaza,bela yüzü göstermesin... depon her zaman full olsun,farında-yolunda her daim açık olsun!!!

:rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
vay be cıbır başka olmaz mı hiç hayırlı olsun kardeşim Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin dur bi ara ben de koyayım ben de yeni aldım :cherry:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun güle güle kullan, kasklar LS2 mi ?
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
32
hayırlı olsun

hocam çok doğru ve sağlam bir motor almışsın benim eski motorum cbr 125 ti
4,5 ayda 6000 ila 7000 arası bir kilometre yaptım 2 sefer 3,5 saat yağmur altında durmadan bursa sakarya karasuya gittim geldim 1 defa problem çıkarmadı tek kötü yanı 3,5 saat sonra durduğunda ellerimin vibrasyondan yorulmuş olmasıydı :cat:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
gerçekten cok yakısıklıymıs kazasız belasız sürüşler dilerim kardeşim .tekerin düz bassın
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Semih hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız :)
Maşallahı var makinenin göz kamaştırıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst