Yeni Motoruma Kavuştum! =)

Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
57
Güzel bir secim olmus hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dileğiyle
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsın inşaallah :rendeer:
darısı olmayanların başına inş.
renk falanda süper Allahım esirgesin
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
dreamdark Tebrik etmek istedim seniii:) Koordineli bi şekilde geçişin sonucunda büyük cc'li motora geçmiş bulunmuşsunnn helal be Hayırlı ugurlu olsunnn:cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Dostum hayırlı olsun güle güle kullanmak nasip etsin darısı da olmayanlara inşallah yolun farın hep açık olsun
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı olsun allah kaza bela vermesın...bende de mondıal var suan hazırana ınsallah gt250r alıcm hyo bakalım sonunda bı 600f ım olcak mı...tekrar hayırlı olsun tekerın duz bassın
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
dostum bu moyotrun neyini beğenecez yaaa
1.600 lük
2.honda
3.8000 km de
4.rengi
5.bide devil midir nedir öle bi eksoz var
yaaa düşündümde bu mororun beğenilmeyece yanı yok!!! eeee hayırlı olsun diyelim o zaman
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
10
hayırlı olsun... kazasın belasız sürüşler olsun...

Egsoz dışında çok güzel motor:D
egsoz da nazarlığı olsun:D
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
dostum kazasız belasız kullan devil egsoz la hondanın uyumunu bilen bilir zaten .. bu arada kaça aldın ve devir işlemleri ne kadar tuttu

alır almaz sinyalide kırdınmı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet öncelikle hayırlı olsun diyelim
benimde düşüncem ykıttan yana ama sen bunu alınca yakıtınıda servisinide düşünerek almışsınmdırrr.
o yüzden bize kazasız belasız sürüşler dilemekten başka bişi düşmezzz
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel motor kazasız belasız kardeşim umarım güzel günlerde binmek nasip olur
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun gerçeten 600f'in en sevdigim rengi.Hatta bütün motorlarda sevdigim renk bu.:mrgreen:

Kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
dreamdark,hayırlı olsun paşam.....♣ ♣ ♣ ♣ ♣

Güzel ve çekiçi bir renk almışsın...◘ ◘ ◘ ◘

A.K.B.Vermesin...╬ ╬
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok çok teşekkür ederim hepinize tek tek arkadaşlar,
Daha iyileri sizlerin olur umarım :)
Bu arada, Devil' de ses mükemmel gerçekten de:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst