Yeni Motoruma Kavuştum! =)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yeni Motoruma Kavuştum! CBR600F =)

Evet arkadaşlar,

Yalnızca hobi amacıyla Mondial marka bir scooter almamla başlayan ve sonrasında bir tutkuya dönüşerek, yaşam biçimim halini alan motosiklet sevdamda, bir sonraki aşamaya geçmiş bulunmaktayım.

Mondial 125ZN ve Hyosung GT250R' dan sonra, 2 sene içine 3. motorumu da sığdırdım :)

İşte yeni motorum: Honda CBR600F

2006 Model
8000km.

2. el aldım




Bakın bakalım beğenecek misiniz:queen:



















 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hadi hayırlı uğurlu olsun, kazasız beelasız inşallah:rendeer:
ilk buluşmaya getirde bi test edelim:p
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hayırlı ugurlu olsun bu çinlilere kızıyoruz ama hepımıze motoru sevdıren ınsanlar olarak kalıcaklar benım aklımda kucuk ufak tefek ınsanlar...

İnsallah motorundan hep gulerek ınersın darısı basımıza :)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
img3838di0.jpg


hocam motorun çok çirkin be aman nazar deymesin çirkin çirkin güzel degil nazarlara gelmesin bayıldım.....

valla bende almayı dusunuyom ama 600cc oldugu icin cok yakar diye yakınıyorum 150cc motorun yakıdını zor koyuyoruz 600cc aldımmı :cat:flas ederim
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
çok sağolun arkadaşlar, darısı olmayanların başına inşallah :)


mondi.playturk,
Gerçekten de eski motoruma göre neredeyse 2 kat fazla benzin sarfiyatı söz konusu, bakalım nasıl geleceğiz üstesinden:p
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
güle güle kullan tekerin düz bassın yollara hayırlısıyla,
güzel makina
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Beğenmez miyiz 600f'in en sevdiğim rengi güle güle kazasız belasız kullan.

Geçen Haziran'daki buluşmada belliydi koymuştun kafaya:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Teşekkürler iyi dilekleriniz için :)

shrieker,
Çok belli oluyordu değil mi?:p:queen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Bu günleride bize göster rabbım..Kazasız belasız mutlu günlerde kullanman dileğiyle
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim motorun hayırlı olsun şahane bir makina üstündede çok şık durmuşun,lütfen hızlimitine dikkatet.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
en son fazer düşünürken(forumdan bildiğim kadarıyla) 600f geldi demek
hayırlısı olsun:)
dikkatli ol..
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
makina çok güzel temizde bulmuşsun.hayırlı uğurlu olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst