Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
dreamdark Tebrik etmek istedim seniii Koordineli bi şekilde geçişin sonucunda büyük cc'li motora geçmiş bulunmuşsunnn helal be Hayırlı ugurlu olsunnn:cat:
hayırlı olsun allah kaza bela vermesın...bende de mondıal var suan hazırana ınsallah gt250r alıcm hyo bakalım sonunda bı 600f ım olcak mı...tekrar hayırlı olsun tekerın duz bassın
dostum bu moyotrun neyini beğenecez yaaa
1.600 lük
2.honda
3.8000 km de
4.rengi
5.bide devil midir nedir öle bi eksoz var
yaaa düşündümde bu mororun beğenilmeyece yanı yok!!! eeee hayırlı olsun diyelim o zaman
evet öncelikle hayırlı olsun diyelim
benimde düşüncem ykıttan yana ama sen bunu alınca yakıtınıda servisinide düşünerek almışsınmdırrr.
o yüzden bize kazasız belasız sürüşler dilemekten başka bişi düşmezzz