GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 20 Kas 2007 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. SLM ARKLAR UZUN ZAMANDAN BERI GÖZÜM VARDI KENDİSİNDE DEDİM BARİ ALAYIM ŞUNU İÇİMDE KALMASIN İYİKİ ALMIŞIM AMA VALA CÜSSELİ TAM BENLİK KEEWAY SL DEN ZEALSUN GS 200 E GEÇİŞ YAPTIM YAKINDA IKIMIZIN FOTOSUNUDA KOYUCAM 2006 MODEL 9 BINDE TEMIZ BIR MOTOR
SLM ARKLAR UZUN ZAMANDAN BERI GÖZÜM VARDI KENDİSİNDE DEDİM BARİ ALAYIM ŞUNU İÇİMDE KALMASIN İYİKİ ALMIŞIM AMA VALA CÜSSELİ TAM BENLİK KEEWAY SL DEN ZEALSUN GS 200 E GEÇİŞ YAPTIM YAKINDA IKIMIZIN FOTOSUNUDA KOYUCAM 2006 MODEL 9 BINDE TEMIZ BIR MOTOR
bekoserkan Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 107 20 Kas 2007 #2 hayırlısı abiii allah kazasız belasız surusler nasip etsin
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 20 Kas 2007 #3 Paşam hayırlı olsun..A.K.B.Vermesin..Resimlerini hemen istiyorum babocan... Merakta koyma şimdi.. Bu kawasaki :silent:ne paşam:queen:
Paşam hayırlı olsun..A.K.B.Vermesin..Resimlerini hemen istiyorum babocan... Merakta koyma şimdi.. Bu kawasaki :silent:ne paşam:queen:
zion1 Katılım 21 Haz 2007 Mesajlar 2,032 20 Kas 2007 #4 yaw kavasaki yazısını görünce:silent: dedim noliyik zealsunun tıpkısının aynısı yaw hayırlı olsun güle güle kulanın:rendeer:
yaw kavasaki yazısını görünce:silent: dedim noliyik zealsunun tıpkısının aynısı yaw hayırlı olsun güle güle kulanın:rendeer:
ErTech Katılım 12 Eyl 2006 Mesajlar 1,676 20 Kas 2007 #5 Hayırlı olsun... Güle güle bin Allah kaza beladan korusun.... :rendeer:
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 20 Kas 2007 #6 hayırlı olsun bakalım nice kilometrelere kaça aldın ??
GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 20 Kas 2007 Konu Yazar #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. saolun arkadaşlar allah razı olsun he ya kawasakı koray ben takasa gırdım keeway ıle ustune tesellı parası verdım bıraz
saolun arkadaşlar allah razı olsun he ya kawasakı koray ben takasa gırdım keeway ıle ustune tesellı parası verdım bıraz
neveragain34 Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 493 20 Kas 2007 #9 Hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin Aynaların asfalt görmesin
GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 20 Kas 2007 Konu Yazar #10 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. saol dostum aynalar asfalt görurse heralde bende yerın dıbıne görürüm :mrgreen: Son düzenleme: 20 Kas 2007
sahinbirinci Katılım 30 Eyl 2006 Mesajlar 2,078 20 Kas 2007 #12 hadi hayırlı olsun bakalım bende bi ara almayı çok istemiştim nasip RR oldu benimde
kkorhann34 Katılım 1 Nis 2007 Mesajlar 595 20 Kas 2007 #16 vayyyyy abim benim sanada bu yakışır 10 numara 10:cat::queen:
GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 20 Kas 2007 Konu Yazar #17 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. yenıden tsk ler arkadaslar evet tarz degısıklıgı :mrgreen: korhancım canım benım saol hemende teyzene yetıstırmısın :cherry:
yenıden tsk ler arkadaslar evet tarz degısıklıgı :mrgreen: korhancım canım benım saol hemende teyzene yetıstırmısın :cherry:
taner_k Katılım 3 Tem 2006 Mesajlar 902 20 Kas 2007 #19 hayırlı uğurlu olsun ,,kazasız belasız sürmen dileğiylee:rendeer:
BikerBoyz34 Katılım 12 Eyl 2007 Mesajlar 689 20 Kas 2007 #20 hayırlı olsun hocam kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle...