Yeni Motorum :))

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SLM ARKLAR UZUN ZAMANDAN BERI GÖZÜM VARDI KENDİSİNDE DEDİM BARİ ALAYIM ŞUNU İÇİMDE KALMASIN İYİKİ ALMIŞIM AMA VALA CÜSSELİ TAM BENLİK :p KEEWAY SL DEN ZEALSUN GS 200 E GEÇİŞ YAPTIM YAKINDA IKIMIZIN FOTOSUNUDA KOYUCAM :)

2006 MODEL 9 BINDE TEMIZ BIR MOTOR

 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam hayırlı olsun..A.K.B.Vermesin..Resimlerini hemen istiyorum babocan...
Merakta koyma şimdi.. Bu kawasaki :silent:ne paşam:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw kavasaki yazısını görünce:silent: dedim noliyik zealsunun tıpkısının aynısı yaw:)

hayırlı olsun güle güle kulanın:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun... Güle güle bin :)

Allah kaza beladan korusun.... :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun arkadaşlar allah razı olsun he ya kawasakı :)

koray ben takasa gırdım keeway ıle ustune tesellı parası verdım bıraz :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol dostum aynalar asfalt görurse heralde bende yerın dıbıne görürüm :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
hadi hayırlı olsun bakalım bende bi ara almayı çok istemiştim nasip RR oldu benimde
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yenıden tsk ler arkadaslar evet tarz degısıklıgı :mrgreen:

korhancım canım benım saol hemende teyzene yetıstırmısın :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
hayırlı uğurlu olsun ,,kazasız belasız sürmen dileğiylee:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst