Yeni motorum ve ben....

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
dunyaya kız gelmek vardı bahsanıza bız motor alıyoz 3 5 kişi msj atıyor elın kızı alıyor mıllet akın ediyor hee işte etme bulma dunyası dıkkat ette fazla hıza kapılıp denıze uçma:queen:

Bu ne biçim bi mesaj, nasıl bi saçmalamaktır böyle???? :farao::farao::farao:
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
..

ikimizde aynı dilini konuşuyoz bu yurdun ınsanlarıyız en dogalından en rahat en yawaş giden anlamında zaten gurup suruslerınde biraz eksiklik hissedersin bunlar problem degıl en dogrusunu yapmışın sym almakla allah kaza bela vermesın ekıpmanlarda saglam arkanada artcı aldınmı walla kım tutar senı
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
114
başlangıc için cok ideal bır motor.allah kazasız belasız kullanmak nasıp etsın.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hayırlı olsun cok sırınmıs motorun sırnlığı ıle senın sırınlığın bırbınızı tamamlamışsınız:cherry:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tuğçe kardeşim, hayırlı olsun, güle güle kullan. Ama başlangıç için biraz iddialı bir motor değil mi? :p


Pek şirin canım..! Sev onu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla güzelmiş çok tatlı bi motor Allah kaza göstermesin.ama bence sen ybr yi unut çooook kaza yaparsın,bayan motoru değil çünkü:cat:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Hayırlı uğurlu olsun, senin gibi oda çok şirin, güzel bir karar, öğrenmen için iyi bir fırsat, allah yüzünü hep güldürsün.

İyi günler senin olsun
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Çok şirin bir motor, bununla iyi yol alacağını ve epeyce teorik bilgini pratiğe dökeceğini düşünüyorum.

Mutlu günler seninle olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuçi hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler dilerim tekerin düz bassın..:rendeer:

elma şekerin ve senin adına sevindim yuppidi yuppidi..:rendeer:

1 - 2 fotoda düz duvarda durmayı başarmışsın nasıl becerdin..:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst