- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
- Konu Yazar
- #41
:rendeer:eeeeeeeeee ne dıyelım hayırlı olsun gule gule kazasız belasız kullan :rendeer:
:mrgreen:sankı onden bakınca bıraz egrı duruyorr:mrgreen:
Sizede bişi beğendiremedik yahu:queen:
Çok teşekkür ederimm....