- Katılım
- 9 Ağu 2005
- Mesajlar
- 81
öncelikle yeni motorun hayırlı olsun seni durumanda görebilirmiyim yeni motorla yoksa beşiktasta mı rastlıyacam sinanpasa da bilemem ama benim de dusundugum motorlardan birini almıssın benim okudugum butun ızlenımler pozıtıftı muhtemelen sen de hepsını okuyup karar vermıssındır..
Ustunde gormedım ama yakısmıstır yakısıklı kardesıme ....
Ustunde gormedım ama yakısmıstır yakısıklı kardesıme ....