kardeş benim boy 174 sen hesapla bende böle oldu ama bence olur sanakocaday' Alıntı:Hayırlı ugurlu olsun kardeşim bende gv250 ve gt250 bakıyorum,birde er5 3 ü arasındayım,biliyorsun boy bende problem 1.95 olunca her motor olmuyor.Ama chopper olucak gibi inşallah,chopper ı olur mu sence sen görmüşsündür
