yeni motorum nası resimlere bakın karar verin gt250

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
evet keewayi satıp dün bunu aldım arakadaşlar bugünde teslim aldım..
harbi fena makina gazı açtımmı 123-130 rahat gidio ama ben rodajda diye çektim elimi düşünenler hiç düşünmeyin derim.


















merak edenler için boyum 174
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
83
ya bu arada keeway çok sorun çıkartıyormuydu ben hala karar veremedim keeway mı regal raptor mu forumları devamlı okuyorum ama işte kararsızlık :silent:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
93
hayırlı olsun

iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğimle:cat:bende allah nasip ederse bir aya kadar gt 250 r yi alacam
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum yakışır...ama neden comet aldın...ben r alacağını sanıyordum...paramı yetişmedi dostum...

birde avatrındaki keewayi sil artık ...aslanlar gibi hyosung yaz...:mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
birde avatrındaki keewayi sil artık ...aslanlar gibi hyosung yaz...kankam diyorsa bildiği vardır dinle onu zipir
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
Hayırlı olsun!
Ben de de Tiger var ama Hyosung da favorilerim arasında!
Geçenlerde ya bu sitede,yada motordelisinde videolarıyla birlikte,bir moderatör,Hyo. testini gerçekleştirmiş.Çok kapsamlıydı.Bir ara istersen!
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
hayırlı oolsun.kazasız surusler.keske bekleseydın fuarı
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
yeni motorun hayırlısı olsun dostum... bol bol foto koyarsın artık buraya...
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Hayırlı ugurlu olsun kardeşim bende gv250 ve gt250 bakıyorum,birde er5 3 ü arasındayım,biliyorsun boy bende problem 1.95 olunca her motor olmuyor.Ama chopper olucak gibi inşallah,chopper ı olur mu sence sen görmüşsündür
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
hayırlı olsun arkadaşım.fiat ne durumda bu makınada kaça mal oldu acaba..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vışşş rengi çok güzel
mavide ışık taktır altına
hayırlı olsun ağzımın suyu aktı:rendeer:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
52
slm.hayırlı olsun;kazasız belasız sürüşler dilerim.MERKEZ sen gt 250 r 'yi alna kadar yeni versiyonu çıkar olum bunların:p :rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
kocaday' Alıntı:
Hayırlı ugurlu olsun kardeşim bende gv250 ve gt250 bakıyorum,birde er5 3 ü arasındayım,biliyorsun boy bende problem 1.95 olunca her motor olmuyor.Ama chopper olucak gibi inşallah,chopper ı olur mu sence sen görmüşsündür
kardeş benim boy 174 sen hesapla bende böle oldu ama bence olur sana


6550 ye mal oldu
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun.güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst