yeni motorum kırmızı "zn" & arabam

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
selam arkadaşlar yeni ve merakımı atmak için aldığım zenim ve tutkum olan arabam.

23082009445.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 AM ----------

23082009446.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 AM ----------

23082009447.jpg
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
23082009448.jpg


23082009449.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 AM ----------

 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
hayırlı olsun arkadaşım kırmızı olsun 100 lira fazla olsun demişler en güzel rengi bu zaten hayırlı olsun aynısı bendede war ALLAH KAZA BELA WERMESİN...

KIRMIZI BİBERRR:)
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
saolun arkadaşlar zaten öyle hafta sonları gezme amaçlı aldım biraz heves atıp büyütme niyetim var..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
çayna kadar daş düşecek bir gün kafanıza :mrgreen:

motosikletin hayırlı olsun.kazasız, güle güle bin..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Zn ler çok güzel yahu.:cat:
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur..

Hayırlı olsun iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle..
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
dün çayna motorumu soktüm grenaj karbüratör hava filtresi elektrik tesisatı. 4 - 5 saat kadar uğraştım. sonra geri topladım adamlar birsürü yedek parça koymuşlar motora :) bir poşet yedek vidam var. japonda var mı yok. hondayı sök bakalım geri toplaya biliyor musnuz. :)
hayırlı olsun.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
164
Dostum hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler tekerin düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst