yeni motorum kırmızı "zn" & arabam

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
çaynalar olmasa biçok kişi motosiklete başlayamazdı bence geçiş ve başlangıç sınıfını harika dolduryor bu yüzden çaynacanlara saygılarımı sunuyorum mondial felan ama araba kadar güzel duruyor hayırlı olsun.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
164
dün çayna motorumu soktüm grenaj karbüratör hava filtresi elektrik tesisatı. 4 - 5 saat kadar uğraştım. sonra geri topladım adamlar birsürü yedek parça koymuşlar motora :) bir poşet yedek vidam var. japonda var mı yok. hondayı sök bakalım geri toplaya biliyor musnuz. :)
hayırlı olsun.

Sende bendensin bende de bir sürü vida artıyor lazım oldukça kullanıyorum
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
Hayırlı olsun çok rahat bir motor, kullanım kolaylığı olsun fiyatı olsun haftasonları gezmek için iyi seçim tekrar hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
aynı benim kaderim japon oto, china motor :) böylesi daha iyi boşver..bi ipte iki japon yürümess :)..hayırlı uğurlu olsun dostum, güle güle kullan...Allah kaza bela vermesin..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
japon efendilerime hep itaat ettim... sadece bir italyan yavruyla aldattım...:p


Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150 (1991/2009)

hayırlı olsun kardeş sana

senide japonlar kavalasın hemi mete...ama sumocularrr....:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
42
araban güzel motor başka bişey alsaydın keşke vitesli mesala ybr gibi bişeyler tabi sen daha iyi bilirsin
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
çok güzel motordur bendede var aynısından :mrgreen:
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
tşk ederim arkadaşlar saolun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 PM ----------

japon efendilerime hep itaat ettim... sadece bir italyan yavruyla aldattım...:p


Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150 (1991/2009)

düzgün kullanıldığı sürece bunların da sorun vereceğine inanmıyorum. ama kullanmadan kötülemeyi anlayabilmiş deilim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız gule gule bin
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
Allah kaza bela vermesin abi.Çayna da olsa sen alıştın mı bi kere motora o da tutkun olur. Yaparsın onu da ayna ..boşversene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst