Yeni motorum Kawasaki KLE 500 2005

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Hepçiinize teşekkür ederim.
Paradan bahsetmek istemiyorum.Ama hakikaten verilen değeri hakediyor.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Almak isteyen varsa 12 bine satarım diyiim de kurtulayım o zaman :) (Tabii ki bir tanıdığımdan aldığım için o fiyata almadım)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bir ara cok niytetlenip alamadığım bir alet :D hayırlı olsun yorumlarını bekliyorum :D
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Teşekkür ederim arkadaşlar.İlk fırsatta geziler yapip yol raporlarimi sunacağım.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Allah gonlune gore vermis gule gule kullan:) kazasiz surusler dilerim .
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Guzel enduro vesselam, yalniz ilk isin lastikleri degistirmek olsun-bayagi kabak gorunuyor burdan-. Cift silindirli, otobanda da mahcup etmez hani yeri geldiginde. Hayirli ugurlu olsun ozcan1980, gule gule kullan...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.

Bu da motorumla ilk fotoğrafım
dsc07229y.jpg
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Fıstık gibi maşallah hayırlı olsun abi.Kazasız sürüşler. ::sigara::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst