özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 15 Mar 2012 Konu Yazar #21 Hepçiinize teşekkür ederim. Paradan bahsetmek istemiyorum.Ama hakikaten verilen değeri hakediyor.
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 15 Mar 2012 #22 Fiyati ozel motorunuz hayirli olsun
özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 15 Mar 2012 Konu Yazar #23 Almak isteyen varsa 12 bine satarım diyiim de kurtulayım o zaman (Tabii ki bir tanıdığımdan aldığım için o fiyata almadım)
Almak isteyen varsa 12 bine satarım diyiim de kurtulayım o zaman (Tabii ki bir tanıdığımdan aldığım için o fiyata almadım)
zenon Katılım 31 May 2007 Mesajlar 3,081 15 Mar 2012 #24 Bir ara cok niytetlenip alamadığım bir alet hayırlı olsun yorumlarını bekliyorum
ixeywent Katılım 13 Ağu 2008 Mesajlar 1,349 15 Mar 2012 #25 hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah.
mehmet_gemli Katılım 20 Ağu 2011 Mesajlar 713 15 Mar 2012 #26 hayırlı olsun abi kazasız belasız sürüşler maşallah nazar değmesin.
mali_181 Katılım 3 Ocak 2012 Mesajlar 1,154 15 Mar 2012 #27 Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
Güzel Şale Katılım 15 Mar 2012 Mesajlar 228 15 Mar 2012 #28 Hayırlı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.
jeansatar Katılım 22 Kas 2005 Mesajlar 1,027 15 Mar 2012 #29 hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız gönlünce binersin işallah.....
özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 15 Mar 2012 Konu Yazar #30 Teşekkür ederim arkadaşlar.İlk fırsatta geziler yapip yol raporlarimi sunacağım.
murat_112 Katılım 15 Mar 2012 Mesajlar 90 15 Mar 2012 #31 hayırlı uğurlu olsun, tekerin her daim asfaltta kalsın..
piyanist_irf Kocaeli İl Temsilcisi Katılım 29 Mar 2011 Mesajlar 4,134 16 Mar 2012 #32 Allah gonlune gore vermis gule gule kullan kazasiz surusler dilerim .
Raphae1 Katılım 19 Mar 2011 Mesajlar 1,661 16 Mar 2012 #33 Hayırlı ve uğurlu olsun toprağım. Allah kaza bela göstermesin.
Ahmanamra Katılım 11 Şub 2012 Mesajlar 1,477 16 Mar 2012 #35 Hayırlı olsun Allah tekeri düz bastırsın
biglebowski Katılım 14 Eyl 2010 Mesajlar 109 16 Mar 2012 #36 Guzel enduro vesselam, yalniz ilk isin lastikleri degistirmek olsun-bayagi kabak gorunuyor burdan-. Cift silindirli, otobanda da mahcup etmez hani yeri geldiginde. Hayirli ugurlu olsun ozcan1980, gule gule kullan...
Guzel enduro vesselam, yalniz ilk isin lastikleri degistirmek olsun-bayagi kabak gorunuyor burdan-. Cift silindirli, otobanda da mahcup etmez hani yeri geldiginde. Hayirli ugurlu olsun ozcan1980, gule gule kullan...
K o r @ y Katılım 13 Şub 2011 Mesajlar 5,987 16 Mar 2012 #37 hayırlı uğurlu olsun özcan abi.. tekerin düz bassın
özcan1980 Katılım 6 Mar 2009 Mesajlar 1,912 19 Mar 2012 Konu Yazar #39 İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Bu da motorumla ilk fotoğrafım
kanucan Katılım 9 Kas 2008 Mesajlar 3,117 19 Mar 2012 #40 Fıstık gibi maşallah hayırlı olsun abi.Kazasız sürüşler. ::sigara::