Yeni motorum Kawasaki KLE 500 2005

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
250 cc de 3 yılda 40000 km yol yaptıktan sonra büyüdüm. Motor tanıdık ama bana şimdilik yabancı

Tanıştırayım sizlere; adını Çanak koydum, ne de olsa ÇanakKaLE'liyim

Allah nazardan korusun

302270_2512928342270_1225013308_33069595_1778454777_n.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
35
Bugün bende yeni motorumu aldım ve heyecanına ortağım :) Kazasız belasız, hep keyif versin.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
2 nize de hayırlı uğurlu olsun...darısı benim başıma amin :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
2 yıl kle 500 kullanmış biri olarak çok sevındım bu motoru tercih etmene. Hayırlı ugurlu olsun gule gule kullan.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun arkadaşlar,güle güle kullanın kazasız belasız
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Hayırlı uğurlu olsun,Kemikli ve güçlü bir motor almışsın.
Yaklaşık 3 hafta kadar önce KLE almak için satıcıyla ön görüşme yapmıştım. 2004 model ve orijinal 15.000 km deydi.
Çok muazzam görüntüsünün altında daha önce kaza geçirdiğini öğrenince vazgeçmiştim.
Hala da temizini bulursam almak niyetindeyim.
Fiyat sormak pek adetim değildir ama ilgi duyduğum bir motor olduğu için kaça aldığınızı sorabilirmiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

Bugün bende yeni motorumu aldım ve heyecanına ortağım :) Kazasız belasız, hep keyif versin.

Size de hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
250 cc de 3 yılda 40000 km yol yaptıktan sonra büyüdüm. Motor tanıdık ama bana şimdilik yabancı

Tanıştırayım sizlere; adını Çanak koydum, ne de olsa ÇanakKaLE'liyim

Allah nazardan korusun

http://i1071.photobucket.com/albums...28342270_1225013308_33069595_1778454777_n.jpg



hayırlı olsun. dağ tepe gezersiniz artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Bugün bende yeni motorumu aldım ve heyecanına ortağım :) Kazasız belasız, hep keyif versin.

hayırlı olsun.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
ikinizede hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız cezasız bol sürüşler :)
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Hayırlı olsun,kazasız günlerde binin inşallah çok temiz ve diri duruyor bu yüzden fiyat konusunu bende merak ediyorum.:cat:

---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

250 cc'den sonra nasıl geldi sana, torku çok iyi diye biliyorum,zorlanma veya alışamama durumu oldu mu?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Topraaam bune tarz değişikliği böyle.Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Hayalini kurduğum makina modeli. Benim hayalim transalp.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
kazasız,güvenli ve keyifli sürüşler...uzunyol gezi fotolarını bekleriz:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ovvv bayıldım valla..süper seçim süper renk...benimde hayallerimi süsler bu alet yıllardır...:rendeer:

kendim almış kadar sevindim...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Teşekkür ederim arkadaşlar.Allah herkesin gönlüne göre nasip etsin.


Özelden yazdım.

Hayırlı uğurlu olsun :)bende uygun bulursam düşünüyorum.banada yazarmısınız kaça aldığınızı. bayzdır takipediyorum bu motorları.ama ya onlar pahalı ya da bana göre pahalı :p
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Hayırlı olsun, Allah kaza bela nasip etmesin.

Ben de bu motosikleti çok istiyorum fakat ilanlara bakıyorumda sahipleri fiyat konusunda uçmuşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst