Bugün bende yeni motorumu aldım ve heyecanına ortağımKazasız belasız, hep keyif versin.
250 cc de 3 yılda 40000 km yol yaptıktan sonra büyüdüm. Motor tanıdık ama bana şimdilik yabancı
Tanıştırayım sizlere; adını Çanak koydum, ne de olsa ÇanakKaLE'liyim
Allah nazardan korusun
http://i1071.photobucket.com/albums...28342270_1225013308_33069595_1778454777_n.jpg
Bugün bende yeni motorumu aldım ve heyecanına ortağımKazasız belasız, hep keyif versin.
Özelden yazdım.ilgi duyduğum bir motor olduğu için kaça aldığınızı sorabilirmiyim.
Teşekkür ederim arkadaşlar.Allah herkesin gönlüne göre nasip etsin.
Özelden yazdım.