yeni motorum kawasaki er6-f

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela dan korusun, bende 2 hafta kadar once Honda shadow almıstım acayip bir yagmur vardı demeki aynı gune denk geldik
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
akıllı bir seçim yapmışsın.racing yerine bu tür bir motor seçtiğin için sende ne kadar iyi bir seçim yaptığını anlayacaksın.güle güle kullan.en güzel rengini de almışsın.
yalnız dikkat rodajdan sonra motorunun ne kadar hızlı tepki verdiğine şaşacaksın.ibredeki son rakamı da görebiliyor.yakıt tüketimi çok iyi bir depoyla 300 km yapabileceksin.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı uğurlu olsun, scooterdan sonra ilk vitesli motorun mu ? Zorlandın mı ?
hayır daha önce 2 yıl kadar yamaha rx deneyimim var.arada kullandıklarım hariç.ki eminimki tecrübesiz binmek zor olucaktır.

akıllı bir seçim yapmışsın.racing yerine bu tür bir motor seçtiğin için sende ne kadar iyi bir seçim yaptığını anlayacaksın.güle güle kullan.en güzel rengini de almışsın.
yalnız dikkat rodajdan sonra motorunun ne kadar hızlı tepki verdiğine şaşacaksın.ibredeki son rakamı da görebiliyor.yakıt tüketimi çok iyi bir depoyla 300 km yapabileceksin.

yakıt yüketimi baya değişti şu an 510 km de falan 300 km de yandı benzin lambası.giderek artıyor.hızına gelince gerçekten korkutucu benim için hatta içimden bu böyleyse racing modeller nasıldır acaba diyorum.bakalım büyük bir sabırla rodajın bitmesini bekliyorum.he birde motordan olanlara bir kaç sorum olucak.kitapta yazdığına göre 0-800 km 4.000 devir 800-1600 km arasında 5.000 devir geçilmemeli uyarı varmı vardı bu uyarıya uymam gerekirmi yoksa bayinin dediği ilk 1000 km 5000 devir yeterlimi?şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah....
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
39
Doğru seçim olmuş. Bunda ustalaşıp ondan sonra istersen racing e binersin. Keşke uygun fiyatlarda pistler olsa da hepimiz racing alsak trafiksiz ve kontrollü ortamlarda sürebilsek. Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Bende yaz sonu bu makinayla Fazer arasında bir seçim yapıp almayı düşünüyorum.Kullanıcılara sormak istediğim dezavantajları,keşke olsa dediğiniz yanları nelerdir size göre? Objektif davranırsanız sevinirim.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
boy kilo kaç biraz ufak diyorlar bu motor için , 180 , 90 kilo için ufak mı kalır
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
66
Hayırlı Uğurlu Kazasız Belasız ........

Hayırlı olsun arkadaşım, bende ER-6N olanını almak istiyordum ama iş ve para durumları beni engelledi. Bol bol Z-motoya gidip inceliyorum motoru alacakmış gibi :D napalım son anda kaçtı şans:salut:

Bende de 150cc çakma çin chopper ı vardı ama artık o da yok ühü ühü:.....

Neyse fazla duygu sömürüsü yapmayalım da, soralım yakıtı km/160 ykr olması lazım doğru mu birde yuıtdışındaki forumlarda son hızı 195-200 arasıymış hiç denedin mi ?

Saygılar ve Kazasız sürüşler..
( Aksini iddia eden çok olsa da bende kawa' cı olacağım :cat: )
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
motor super abı hayırlı olsun kazasız belasız kullan :) darısı buyuyunce benım basıma :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı olsun arkadaşım, bende ER-6N olanını almak istiyordum ama iş ve para durumları beni engelledi. Bol bol Z-motoya gidip inceliyorum motoru alacakmış gibi :D napalım son anda kaçtı şans:salut:

Bende de 150cc çakma çin chopper ı vardı ama artık o da yok ühü ühü:.....

Neyse fazla duygu sömürüsü yapmayalım da, soralım yakıtı km/160 ykr olması lazım doğru mu birde yuıtdışındaki forumlarda son hızı 195-200 arasıymış hiç denedin mi ?

Saygılar ve Kazasız sürüşler..
( Aksini iddia eden çok olsa da bende kawa' cı olacağım :cat: )


öncelikle şu ana kadar daha en fazla 215'e çıktım ama rüzgardan dolayı daha basmadım ki bassam eminim 220 ye dayanır ki duyduguma göre er6n ler dijital gösterge 235 falan gösteriyomuş.ama dediğim gibi göstergedeki hızı rahatlıkla görebilirsin kırmızı çizgiye girmeden.yakıt olarak şöyle izah ediyim;deposu yaklaşık 40-45 ytl arası doluyor.kullanımına göre devirli hızlı kullanırsan motoru en fazla 250-270 km yaparsın lambası yanana kadar.ama sakin düşük devirlerde kullanırsan 350 km görebilirsin.tecrübeyle sabittir.inşallah istediğin motora kavuşursun.

saygılar.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
sıfır aldığım yamaha ybr den sonra kawasaki er-5 aldım.fakat yakıt sarfiyatının korkunçluğundan dolayı sattım.(km de 350 ila 550 arası!)bu bendeki makinanın karb.ayarından meydana geldi tabi.benden önceki sahibi bi başkasına bi halttan anlar gibi kurcalattırmış.hoş er-5 ler cbr 600 f ler kadar yakıyor.ya da bi fazer kadar. açıkçası ben bu yeni modelin enjeksiyonlu oluşunda ne kadar yakıt tasarrufu yaptığı konusunda endişeliyim.600 değil 650cc olması enjeksiyon olayını kurtarıcı kılamaz.bir depo benzin kaç litre,ne kadara doluyor ve kaç km yol gidiyor lütfen bu değerleri yazın.çok yakma ihtimaline karşın vienam ya da malezya da üretilen honda lar yerine %100 japonya da üretilen bi makina almayı tercih ederim.çok yaksa bile..
ciddi manada bu makinadan almak istiyorum, bu fkrimin de kolay kolay değişeceğini sanmıyorum.
yakıt performans değerlerini yazarsanız sevinirim.size hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
alıntı ;
yakıt performans değerlerini yazarsanız sevinirim.size hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
arkadaşlar yukarıdada söylediğim gibi;

deposu yaklaşık 40-45 ytl arası doluyor.kullanımına göre devirli hızlı kullanırsan motoru en fazla 250-270 km yaparsın lambası yanana kadar.ama sakin düşük devirlerde kullanırsan 350 km görebilirsin.tecrübeyle sabittir.

yani sonuç olarak dolu bir depoyla ortalama 270 -300 km yol yapabilirsin.ama dediğim gibi aleti zorlamadan sakin kalkış düşük devirli kullanım 250 km görürsün.enjeksiyon sistemi kendini belli ediyor.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Selam,
Hayırlı olsun,allah kazadan beladan korusun.
Bende ER 6 N Sarı var, süper bir alet.Ön cam ve topcase takdırdım.218 gördüm.
perfomansı çok çok iyi, yakıt: basarsan her makina gibi yakar, ama 6.000 devirde 140 km/s yapıyor, bu tempo ile ışık yanmadan 320 km gidebiliyorum.
şehir içinde 30 ytl ile 230 km yapıyorum.torku çok iyi.şehir içi ve şehirler arası gayet kullanışlı.
6 günde 2,500 km yol yaptım,hiç yormadı..popom biraz acıdı..o kadar.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dostum oncelıkle hayırlı olsun,,, kawasakiye ve z-motoya laf atanlar utansın,, adamlar senın saglıgını dusunerek zx6 aldırmamıs yoksa zx6 satsa karı daha fazla olur,neyse,, aldıgın makına deli bı torka sahiptir,, hata affeder ama diğer motorları affetmez..yanlarından uzar geçer,, benzın durumuna fazla kafanı takma,, rodaj bıtsın ıyıce azalır,, sana tavsıyem hemen kullanma kıtapcıgını alman,orada rodajın kac km de oldugu ayrıntılı şekilde yazıyor ayrıca solemeden edemeyicem hem rodajdayım diyosun hem 215 gördüm diyorsun,, ne alaka?? ne iş??? rodaj bıtmeden abanma motoruna yazık etme güzelım makıneye,, haaa motora hıc bısey olmaz ıstersen 220 daya ıbreyı 1 saat gıt ama yakıt sarfıyatın artar bu yuzden rodajına uy ..

Hayirli olsun öncelikle



benim motor bilgim zayif acaba niye zx6r kötü.

zx6 kotu diyenın dilinı essek arısı soksun :mrgreen: ,, yeni baslayanlar ıcın kötü demek istemiştir arkadaş.

sıfır aldığım yamaha ybr den sonra kawasaki er-5 aldım.fakat yakıt sarfiyatının korkunçluğundan dolayı sattım.(km de 350 ila 550 arası!)bu bendeki makinanın karb.ayarından meydana geldi tabi.benden önceki sahibi bi başkasına bi halttan anlar gibi kurcalattırmış.hoş er-5 ler cbr 600 f ler kadar yakıyor.ya da bi fazer kadar. açıkçası ben bu yeni modelin enjeksiyonlu oluşunda ne kadar yakıt tasarrufu yaptığı konusunda endişeliyim.600 değil 650cc olması enjeksiyon olayını kurtarıcı kılamaz.bir depo benzin kaç litre,ne kadara doluyor ve kaç km yol gidiyor lütfen bu değerleri yazın.çok yakma ihtimaline karşın vienam ya da malezya da üretilen honda lar yerine %100 japonya da üretilen bi makina almayı tercih ederim.çok yaksa bile..
ciddi manada bu makinadan almak istiyorum, bu fkrimin de kolay kolay değişeceğini sanmıyorum.
yakıt performans değerlerini yazarsanız sevinirim.size hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız sürüşler dilerim.

dostum senınkı bı ıstısna olmuşş,,, busa yakmıyo o kadar,,senden oncekı sahıbı -ok varmış gibi oynamıştır motorla
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
dostum oncelıkle hayırlı olsun,,, kawasakiye ve z-motoya laf atanlar utansın,, adamlar senın saglıgını dusunerek zx6 aldırmamıs yoksa zx6 satsa karı daha fazla olur,neyse,, aldıgın makına deli bı torka sahiptir,, hata affeder ama diğer motorları affetmez..yanlarından uzar geçer,, benzın durumuna fazla kafanı takma,, rodaj bıtsın ıyıce azalır,, sana tavsıyem hemen kullanma kıtapcıgını alman,orada rodajın kac km de oldugu ayrıntılı şekilde yazıyor ayrıca solemeden edemeyicem hem rodajdayım diyosun hem 215 gördüm diyorsun,, ne alaka?? ne iş??? rodaj bıtmeden abanma motoruna yazık etme güzelım makıneye,, haaa motora hıc bısey olmaz ıstersen 220 daya ıbreyı 1 saat gıt ama yakıt sarfıyatın artar bu yuzden rodajına uy ..



zx6 kotu diyenın dilinı essek arısı soksun :mrgreen: ,, yeni baslayanlar ıcın kötü demek istemiştir arkadaş.



dostum senınkı bı ıstısna olmuşş,,, busa yakmıyo o kadar,,senden oncekı sahıbı -ok varmış gibi oynamıştır motorla


dostum evet z-moto hakikaten sağlığımı bayaa düşünüyo.geçende 1 ay önce falan eve geldim bi zarf var z-motodan içini açtım bi baktım 1 yıllık acil sağlık hizmeti üyesi yapmışlar ücretsiz bi baktım medline kartı var üstünde adım yazıyo kawasaki falan yazıyo gerçekten çok şaşırdım.adamlar işi bayaa ciddiye almışlar.kimsede laf atamaz z-moto ya.bide motorun rodajı çoktan bitti ya:) rodajda neler çektim varya basmamak için 5.000 deviri geçmemek için ama iyi oldu bitti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst