Yeni Motorum Kawasaki Er 5

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
motosikletin serbest olduğu şehirden güzel bir haber,:)
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin,
keyifli sürüşler demeyecem özellikle çünkü bu makinayla keyifsiz bir sürüş yapma ihtimalin yok
:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
çok yakışıklı ve mukavemetli bir makine edinmişsin Aydemir im,ALLAH nazardan korusun,,

teşekürler mehmet

hayırlı olsun arkadasım kazasız belasız sürüşler

teşekürler:cat::cat:

motosikletin serbest olduğu şehirden güzel bir haber,:)
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin,
keyifli sürüşler demeyecem özellikle çünkü bu makinayla keyifsiz bir sürüş yapma ihtimalin yok
:rendeer:
sagol karmacoma hemde öyle gercektende daha dogru dürüs binmek nasıp olmadı ama
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakışır güzel makina az yakar çok kaçar ama dengesizdir diyolar... hayırlıs olsun :) altında paralansın
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı olsun cok guzelmıs rengı falan da harıka güle güle kullan kazasız belasızz ins
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş Allah kaza bela vermesin benimde aklımda ybr'mi satıp bi er-5 almak var kaç paraya aldın ???
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
allah iyi günlerde binmeni nasip etsin.motoru satsam hemen bende alacam bi mootr sırada var ama elden cıkarmam lazım bendekini:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Oooo hayırlı olsun ya çok tatlı duruyo abi :rendeer:

teşekürler tubiş

yakışır güzel makina az yakar çok kaçar ama dengesizdir diyolar... hayırlıs olsun :) altında paralansın

sagol arkadaşim

Hayırlı olsun cok guzelmıs rengı falan da harıka güle güle kullan kazasız belasızz ins

:cat::cat:
hayırlı olsun kardeş Allah kaza bela vermesin benimde aklımda ybr'mi satıp bi er-5 almak var kaç paraya aldın ???

hayırlısı olsun arkadaşim

hayırlı olsun güle güle bin.. :rendeer:

teşekürler batu

allah iyi günlerde binmeni nasip etsin.motoru satsam hemen bende alacam bi mootr sırada var ama elden cıkarmam lazım bendekini:)

reşit iyi niyetlerin için teşekürler darisi sana:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
motor çok güzel Aydemir. on numara... :cat:
hayırlı olsun, güle güle kullan.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aydemir dostum hayırlı olsun.
oralarda olsamda beraber gazlasak:cherry:
kavasakiye noldu(125 lik krosa yani) bende onu alacan diye düşünüyodum.
ama buda çok güzel ve bu renkten pek yok kıymetini bilirsin artık
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
63
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali abi hayırlı olsun!İNŞALLAH biz çinlileri gruptan atmazsınız:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
motor çok güzel Aydemir. on numara... :cat:
hayırlı olsun, güle güle kullan.
teşekürler gültekin
aydemir dostum hayırlı olsun.
oralarda olsamda beraber gazlasak:cherry:
kavasakiye noldu bende onu alacan diye düşünüyodum.
ama buda çok güzel ve bu renkten pek yok kıymetini bilirsin artık
sagol mustafa teşekürler o krosda duruyor
Ali abi hayırlı olsun!İNŞALLAH biz çinlileri gruptan atmazsınız:)
olurmu öyle şey ali sagol abim
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan...
teşekürler arkadaşim
ali abi beni gezdirmezsen ölümü gör

o nasıl laf kız tamam gezdirecem ne zaman istersen abim
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
tekrar hayırlı olsun.
demek artık iki makinan var sokak ve dağı.
güzel krosu satarsan haber ver belki alırım.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst