çok yakışıklı ve mukavemetli bir makine edinmişsin Aydemir im,ALLAH nazardan korusun,,
hayırlı olsun arkadasım kazasız belasız sürüşler
sagol karmacoma hemde öyle gercektende daha dogru dürüs binmek nasıp olmadı amamotosikletin serbest olduğu şehirden güzel bir haber,
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin,
keyifli sürüşler demeyecem özellikle çünkü bu makinayla keyifsiz bir sürüş yapma ihtimalin yok
:rendeer:
Oooo hayırlı olsun ya çok tatlı duruyo abi :rendeer:
yakışır güzel makina az yakar çok kaçar ama dengesizdir diyolar... hayırlıs olsunaltında paralansın
Hayırlı olsun cok guzelmıs rengı falan da harıka güle güle kullan kazasız belasızz ins
hayırlı olsun kardeş Allah kaza bela vermesin benimde aklımda ybr'mi satıp bi er-5 almak var kaç paraya aldın ???
hayırlı olsun güle güle bin.. :rendeer:
allah iyi günlerde binmeni nasip etsin.motoru satsam hemen bende alacam bi mootr sırada var ama elden cıkarmam lazım bendekini![]()
teşekürler gültekinmotor çok güzel Aydemir. on numara... :cat:
hayırlı olsun, güle güle kullan.
sagol mustafa teşekürler o krosda duruyoraydemir dostum hayırlı olsun.
oralarda olsamda beraber gazlasak:cherry:
kavasakiye noldu bende onu alacan diye düşünüyodum.
ama buda çok güzel ve bu renkten pek yok kıymetini bilirsin artık
olurmu öyle şey ali sagol abimAli abi hayırlı olsun!İNŞALLAH biz çinlileri gruptan atmazsınız![]()
teşekürler arkadaşimHayırlı olsun, iyi günlerde kullan...
ali abi beni gezdirmezsen ölümü gör