Yeni motorum Jr. F !

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı uğurlu olsun...600 f eh işte idare eder yolda bırakmaz...:p

senin çubuf kadar olmasada abi ne yapalım işte paramız buna yetti :mrgreen:

hayırlı olsun ilkay . gerçi o boya göre pocket bike gibi dursada .. :D güzel makina .. seneye degiştiririsin kısmet olursa.. kazasız belasız kardeşim

pocet bike alacam seneye çok fena teker yapıyormuş onlar :cherry:

Hayırlı olsun ilkay. Kazasız belasız kullanman dilegiyle...

amin saolasın.
senin gibi donmadan binmek nasip etsin (=

Gerçi biz hayirlastik ama burdanda hayirliyayim.
:)

Güle güle kullan.:cat:

saolasın adaşım abim

Hayırlı uğurlu olsun :)

saol sanada pembesinden kısmet olsun

vavvooov hayırlı olsun.. Kaç basıyo bu alet? :p

300 500 gidiyor :queen:

gule gule kullan ılkay ıyı olduda harbı bu boy cok dert be :D kazasız belasız

saol okanım konuşamıyoruz hiç ?

Hayırlı olsun.... :rendeer:

Kaça aldın?....
300 yapıyomu bu?...
Tekere kalkıyomu?...

Bende buna benzer bi Jawa vardı..... :queen:

1 tlye satıyorlar abi almayanı dövüyorlarmış ondan aldım bende :)
tekerlekleri yok uçarak gidiyor bu hızını ölçemedik :cyclopsan

Kawamı abii bu...:p

pufazaki bu :mrgreen:

Bu motorlar dandikmiş abi
Bende alcaktım 600 le başlama dediler vazgeçtim ama aldım sonra :p

zırıl zırıl gidiyo abi iş görmez :farao:

Yeniden hayirli ugurlu olsun Ilkay..

Bundan sonra Istanul a geldigimde hangi makinaya el koyacagimi biliyorum :bounce:

gel abicim makina senin ayıp ediyosun :cat:

kardeşim hayırlı uğurlu olsun...
dikkatli kullan,çılgınlık yapiim deme sakın :)

çılgınlk kim ben kim ? :mrgreen:

adına çok sevindim ilkay. Allah çok daha iyilerini nsp eder inşallah. kazasız, belasız sürüşler dilerim....

saolsın abicim allah hepimize daha iyilerini nasip etsin kazasız belasız :cat:

İlkay hayırlı olsun yeni motorun.

Allah kaza bela vermesin.

Maşallah çok güzel görünüyor motorun.

saolasın asım senide bekleriz aramıza tekrardan :mrgreen: hyodan sonra artık bi f iyi gider sanada :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşimsin Yaa :)

Senin adına cok sevindim; Umarım sorunsuz onlarca kmler binersin. Hayırlı uğurlu olsn; kazasız sürüşler dilerim canım benim :)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Hayırlı olsunda son resimde yaptığın şeyi hiç yapmadım yapmayida düşünmüyorum yapmaktaki amacınız ne anlamam motora eziyet boşu boşuna 400-500 liralık lastik gidio mantık nedir anlayamadım
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Fotoğraflar katalog çekimlerinden araklanmış zannetsemde, servis yolu görmeyesin dileklerimizle(her ne kadar böyle bir ihtimal olmasada)...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesın, satıp yenısını alana kadar sorunsuz bınmek nasıp etsın :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kardeşimsin Yaa :)

Senin adına cok sevindim; Umarım sorunsuz onlarca kmler binersin. Hayırlı uğurlu olsn; kazasız sürüşler dilerim canım benim :)

o onlarca km'yi senden daha fazla sorunsuz kat edeceğim kesin dodo (=
demedi deme

Hayırlı olsunda son resimde yaptığın şeyi hiç yapmadım yapmayida düşünmüyorum yapmaktaki amacınız ne anlamam motora eziyet boşu boşuna 400-500 liralık lastik gidio mantık nedir anlayamadım

üzerindeki lastiklerim zaten 2005 üretimi 6 yaşında lastikler. kaldıki arka lastik yeni bitmiş durumda.önümüzdeki ay değiştirecem şimdilik lastiklerden dolayı sakin kullanıyorum ayrıca lastiği yakmayı bende istedim :cat:

Hayırlı olsun ilkay..:cat:

saol cnm
o zaman martın 19'umu diyoruz :queen:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
maşallah tabanı düz bassın çok diri duruyo, iyi günlerde kullanın... 600f benim de aklıma yatmaya başlayan bir makina...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
600 f ler bu kadar küçükmü ya? yakından görmüşlüğüm var ama bu sanki dahada küçük :silent: gt250r kalıp farkı varmı aralarında hangisi daha kalıplıdır?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
600 f ler bu kadar küçükmü ya? yakından görmüşlüğüm var ama bu sanki dahada küçük :silent: gt250r kalıp farkı varmı aralarında hangisi daha kalıplıdır?

f daha kalıplı ama boydan dolayı benim altımda ufak kalıyor makina :mrgreen:
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi sen bana arkanda bi tur attırıcanmı :mrgreen: o sırada tanısırız hemde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst