Hayırlı olsun.... :rendeer:
Kaça aldın?....
300 yapıyomu bu?...
Tekere kalkıyomu?...
Bende buna benzer bi Jawa vardı..... :queen:
hepinize teşekkür ederim öncelikle allah olmayanlara kısmet etsin
fiyat ile ilgili rakam yazmayı pek istemiyorum etik olarak, alanda satanda tanıdık kişilerdi temiz bir makina almış oldum. bi yeni lastik takımı istiyor onuda yaza kadar idare edicem şimdilik sanırım üzerindekiler ile mecbur durumlar nedeni ile ...
bu arada bende merak ettim kaç boyundasınız , motor altınızda çocuk bisikleti gibi kalmış da.![]()