Yeni motorum Jr. F !

Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi gule gule kullan motoru abi arkanda bi tur attirirmisin bana ya :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun.... :rendeer:

Kaça aldın?....
300 yapıyomu bu?...
Tekere kalkıyomu?...

Bende buna benzer bi Jawa vardı..... :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu motorlar dandikmiş abi
Bende alcaktım 600 le başlama dediler vazgeçtim ama aldım sonra :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hepinize teşekkür ederim öncelikle allah olmayanlara kısmet etsin

fiyat ile ilgili rakam yazmayı pek istemiyorum etik olarak, alanda satanda tanıdık kişilerdi temiz bir makina almış oldum. bi yeni lastik takımı istiyor onuda yaza kadar idare edicem şimdilik sanırım üzerindekiler ile mecbur durumlar nedeni ile ...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yeniden hayirli ugurlu olsun Ilkay..

Bundan sonra Istanul a geldigimde hangi makinaya el koyacagimi biliyorum :bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
hepinize teşekkür ederim öncelikle allah olmayanlara kısmet etsin

fiyat ile ilgili rakam yazmayı pek istemiyorum etik olarak, alanda satanda tanıdık kişilerdi temiz bir makina almış oldum. bi yeni lastik takımı istiyor onuda yaza kadar idare edicem şimdilik sanırım üzerindekiler ile mecbur durumlar nedeni ile ...

Gıcıklık yapıp söyliyim mi aldığın fiyatı :p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
kardeşim hayırlı uğurlu olsun...
dikkatli kullan,çılgınlık yapiim deme sakın :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
adına çok sevindim ilkay. Allah çok daha iyilerini nsp eder inşallah. kazasız, belasız sürüşler dilerim....
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İlkay hayırlı olsun yeni motorun.

Allah kaza bela vermesin.

Maşallah çok güzel görünüyor motorun.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
Braderim hayırlı olsun allah kaza bela vermesin :) boy kaç merak ettim biraz uzun gibisin sanki :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
bu arada bende merak ettim kaç boyundasınız , motor altınızda çocuk bisikleti gibi kalmış da. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst