hayırlı uğurlu olsun...600 f eh işte idare eder yolda bırakmaz...![]()
hayırlı olsun ilkay . gerçi o boya göre pocket bike gibi dursada ..güzel makina .. seneye degiştiririsin kısmet olursa.. kazasız belasız kardeşim
Hayırlı olsun ilkay. Kazasız belasız kullanman dilegiyle...
Gerçi biz hayirlastik ama burdanda hayirliyayim.
Güle güle kullan.:cat:
Hayırlı uğurlu olsun![]()
vavvooov hayırlı olsun.. Kaç basıyo bu alet?![]()
gule gule kullan ılkay ıyı olduda harbı bu boy cok dert bekazasız belasız
Hayırlı olsun.... :rendeer:
Kaça aldın?....
300 yapıyomu bu?...
Tekere kalkıyomu?...
Bende buna benzer bi Jawa vardı..... :queen:
Kawamı abii bu...![]()
Bu motorlar dandikmiş abi
Bende alcaktım 600 le başlama dediler vazgeçtim ama aldım sonra![]()
Yeniden hayirli ugurlu olsun Ilkay..
Bundan sonra Istanul a geldigimde hangi makinaya el koyacagimi biliyorum :bounce:
kardeşim hayırlı uğurlu olsun...
dikkatli kullan,çılgınlık yapiim deme sakın![]()
adına çok sevindim ilkay. Allah çok daha iyilerini nsp eder inşallah. kazasız, belasız sürüşler dilerim....
İlkay hayırlı olsun yeni motorun.
Allah kaza bela vermesin.
Maşallah çok güzel görünüyor motorun.
@ilkay
kardeşim buyuk makina aldın napcan bizi piyasa seninbiz hyolardayız hala
![]()
Kardeşimsin Yaa
Senin adına cok sevindim; Umarım sorunsuz onlarca kmler binersin. Hayırlı uğurlu olsn; kazasız sürüşler dilerim canım benim![]()
Hayırlı olsunda son resimde yaptığın şeyi hiç yapmadım yapmayida düşünmüyorum yapmaktaki amacınız ne anlamam motora eziyet boşu boşuna 400-500 liralık lastik gidio mantık nedir anlayamadım
Hayırlı olsun ilkay..:cat:
saolasın asım senide bekleriz aramıza tekrardan :mrgreen: hyodan sonra artık bi f iyi gider sanada :cat:
600 f ler bu kadar küçükmü ya? yakından görmüşlüğüm var ama bu sanki dahada küçük :silent: gt250r kalıp farkı varmı aralarında hangisi daha kalıplıdır?