yeni motorum ile zirve-bu sefer engel yok:)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Az önce yine bir gezi gerçekleştirdim. Ardeşenden gözüken zirve tepeler hep dikkatimi çekiyordu.karlarda erimiş olduğundan yeni aldığım motorla bastım gaza çıktım zirveye.
zar zor buldum yolunu. yollar sürekli bir sağa bir sola ayrılıp gidiyordu. yolu kötüydü ama bu sefer sıkıntı yok:p çünkü commuter out, enduro in:mrgreen:
işte gezimden kareler. iyi seyirler.











































































 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf tam motorunu buldun :) Tebrikler iyi gezmişsin:cat:

Bu arada:
jlFNjK.JPG

Şu manzaraya bittim. Ardeşen'i bukadar yukardan görmek farklı bir duygu olsa gerek:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese.
Gökhan, var ya burası dehşet manzaralı bir yer.360 derece seyirli bi yer. tam beraber gitmelik bir yer aslında ve tam sucukluk bi yer. al bi enduro çıkalım beraber yahu.
gerçi senin motor da çıkabilir ama altının değebileceği ve motorun kayabileceği çok çamur ve mıcırlı yerler var.göze alıyosan çıkalım beraber:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sen varya...

bu motorla ne yaparsan yap....

nereye gidersen git.....

ne kadar gezersen gez....

sana AZ gelecektir...

plakana baksana.....:queen:


şimdiden ben birçok kere tebrik edeyim de..ne bileyim bi dahakilerini göremem belki..

(sağlığım açısından gezilerine bakmama kararı aldıracaksın bana...:cat::queen:)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Çok güzel a sizin yüzünüzden nakedi satıp bı xt660 tenere düşünüyorum böyle bı kaç gezi daha gördüm çok hoşuma gitti
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sen varya...

bu motorla ne yaparsan yap....

nereye gidersen git.....

ne kadar gezersen gez....

sana AZ gelecektir...

plakana baksana.....:queen:


şimdiden ben birçok kere tebrik edeyim de..ne bileyim bi dahakilerini göremem belki..

(sağlığım açısından gezilerine bakmama kararı aldıracaksın bana...:cat::queen:)

:queen:
plakayı hiç o şekilde düşünmemiştim:mrgreen:güzel bir espiri olmuş:cat:
teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------

teşekkürler herkese.
Avciceyhan, bence herkes enduroyu tatmalı.tavsiye ederim.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
İte ite oraya kadar çıkartmak zor olmadımı :p :p :p

İmza : Hasetinden çatır çatır çatlamış şişman motorcu :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
On numara, yalnız bazı yerlerde diz örtüsü tehlike, çalıya, çırpıya takılır, seni düşürür...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
On numara, yalnız bazı yerlerde diz örtüsü tehlike, çalıya, çırpıya takılır, seni düşürür...

teşekkürler.
diz örtüsü dediğiniz gibi tehlikeli olabilir.zaten bir kenarı egzoza hafiften değiyor ve eriyor. onun için toprak yola geldiğimde onu kullanmayacağım artık.
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Yeni motosikletin hayırlı olsun.Kır bayır karadenizde baharı senin objektifinden yaşarız artık :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Şeyh şamil, teşekkürler. ama bu bir iki haftalık bir gezi. yeni değil. ona göre yazmışsındır umarım.
VIA teşekkürler. Karadenizde bahar ve yaz mevsimlerinin aşamalarını Allah nasip ederse benim objektifimden aktaracağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst