- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Az önce yine bir gezi gerçekleştirdim. Ardeşenden gözüken zirve tepeler hep dikkatimi çekiyordu.karlarda erimiş olduğundan yeni aldığım motorla bastım gaza çıktım zirveye.
zar zor buldum yolunu. yollar sürekli bir sağa bir sola ayrılıp gidiyordu. yolu kötüydü ama bu sefer sıkıntı yok
çünkü commuter out, enduro in:mrgreen:
işte gezimden kareler. iyi seyirler.





















zar zor buldum yolunu. yollar sürekli bir sağa bir sola ayrılıp gidiyordu. yolu kötüydü ama bu sefer sıkıntı yok
işte gezimden kareler. iyi seyirler.