yeni motorum Honda Click 125i :)

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
tesekkur ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

motorumun goruntusu su an bu sekilde
Motorcycle-a-610.jpg

alttaki resimdeki gibi yapmak istiyorum, fren diski, amortisor ve koltuk degisimi ilk olarak dusunduklerim, su an 500kmdeyim, bir ay oldu alali, garantisinde bir sorun olur mu bilmiyorum ama sizce goruntu nasil? rengi degistirmeyecegim, kirmizi kalacak,tesekkurler
a1.JPG

a2.JPG

a3.JPG
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaş ne güzel motor ya:)şehir içi insanın eli ayağı olur bu motor resmen yakmıyo bu neyle çalışıyo acep:)hayırlı olsun bu arada..böyle motorlarada da anca resimlerden bakarız,önceki sayfada olan cuplarda süpermiş...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sele değişikliği görsellik seven için kesinlikle değişmeli.. Derbi GP1-250 sitilinde harika..

Motoru scooterle cup arası gösteren 90-14'' lük lastiklerden kurtulmak lazım. Maliyetlidir ama beyaz sahane duruyor. Jantlar ve lastikler değişmiş.. En az 120 veya 130 taban var. Görüntü tamam.

Beyazdaki aksesuarlarla kymco super8 le agility city kafa kafaya vursan görüntü, kalite ,performans, yakıt olarak olarak 1 tane Click etmez kanımca..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
:) honda ile gorustum ve degisiklik yaptigimda garantiden cikmayacagini soylediler, sadece motor kismina islem yapmayacagim ve 4000-8000-12000 seklinde duzenli servise gidecegim ve sadece sorun olursa servise, yani baska tamirciye gitmek yok :), henuz rahatsizligim tam gecmedi ayak bilegimde ve pek fazla kullanma imkanim olmadi, ayrica tekrar sordum ve gene ayni cevabi aldim farkli bir honda servisinden, RODAJ yok, yeni modellerde rodaj yapmaya gerek yok ( CBR 125- CBR 250- pcx125- wave 110 v.s. dahil ) ve ben ilk gunden beri de yapmadim, aldim direk bastim, daha kmde 10u gostermezken 100un uzerine ciktim, iki kisi zorladim, katli otopark ciktim :) ve acikcasi da bir scooterdan beklentimin cok uzerinde guc ve tork aldim, resmen akiyor yolda, cok tok bir sesi var, nasip olursa bir ara video eklemeyi dusunuyorum, yakiti bir artiyor bir azaliyor ama sanirim ilk yag degisimi sonrasi 100kmde 2litreyi bulacagim, 13.5 beygir ve 14.1nm tork acikcasi canavar :) tabi yamaha da bos durmadi ve buna bir rakip getirdi bu hafta :) cok hosuma gitti o da :)

kirmizi olan :) digeri de yeni modeli gene TTX ama bana gore degil :)
yamaha-ttx-nouvo-sx-01.jpg

yamaha-ttx-nouvo-sx-05.jpg

V11895542-0.jpg

V11895542-2.jpg

V11895542-6.jpg

V11895542-11.jpg

yamaha-nouvosx125-ttx115i-640x384.jpg
 
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
8
:) honda ile gorustum ve degisiklik yaptigimda garantiden cikmayacagini soylediler, sadece motor kismina islem yapmayacagim ve 4000-8000-12000 seklinde duzenli servise gidecegim ve sadece sorun olursa servise, yani baska tamirciye gitmek yok :), henuz rahatsizligim tam gecmedi ayak bilegimde ve pek fazla kullanma imkanim olmadi, ayrica tekrar sordum ve gene ayni cevabi aldim farkli bir honda servisinden, RODAJ yok, yeni modellerde rodaj yapmaya gerek yok ( CBR 125- CBR 250- pcx125- wave 110 v.s. dahil ) ve ben ilk gunden beri de yapmadim, aldim direk bastim, daha kmde 10u gostermezken 100un uzerine ciktim, iki kisi zorladim, katli otopark ciktim :) ve acikcasi da bir scooterdan beklentimin cok uzerinde guc ve tork aldim, resmen akiyor yolda, cok tok bir sesi var, nasip olursa bir ara video eklemeyi dusunuyorum, yakiti bir artiyor bir azaliyor ama sanirim ilk yag degisimi sonrasi 100kmde 2litreyi bulacagim, 13.5 beygir ve 14.1nm tork acikcasi canavar :) tabi yamaha da bos durmadi ve buna bir rakip getirdi bu hafta :) cok hosuma gitti o da :)

kirmizi olan :) digeri de yeni modeli gene TTX ama bana gore degil :)
http://www.motortrivia.com/section-...amaha-ttx-nouvo-sx/yamaha-ttx-nouvo-sx-01.jpg
http://www.motortrivia.com/section-...amaha-ttx-nouvo-sx/yamaha-ttx-nouvo-sx-05.jpg
http://www.pantip.com/cafe/ratchada/topic/V11895542/V11895542-0.jpg
http://www.pantip.com/cafe/ratchada/topic/V11895542/V11895542-2.jpg
http://www.pantip.com/cafe/ratchada/topic/V11895542/V11895542-6.jpg
http://www.pantip.com/cafe/ratchada/topic/V11895542/V11895542-11.jpg
http://motomalaya.net/blog/wp-content/uploads/2012/03/yamaha-nouvosx125-ttx115i-640x384.jpg

Kursat bey bu pcx cok karisik hale geldi.bir yandan pcx125 uretimi bitti deniliyor.bir bastan pcx e click125(yani sizin motorun)motoru ilave ederek daha guclu daha tasarruflu olarak gelecek deniyor.ve birde pcx150 den bahsediliyor.yeni pcx ler turkiyeye ne zaman gelecek?bizi aydinlatirsan sevinirim:) simdiden tesekkurler.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
click 125 ne zaman satışa başlıcak
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu motordan bu torkun çıkması inanılmaz gerçekten. Sanırım motorunda turbo veya kompresor benzeri ama çok hafif etkili bir sistem var. Tork sadece hacimle değişir ve 125 cc için normalde 10 Nm civarı olması gerekir. Bunun torku neredeyse 180 cc bir motor kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst