- Katılım
- 9 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,642
- Konu Yazar
- #61
tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
motorumun goruntusu su an bu sekilde
alttaki resimdeki gibi yapmak istiyorum, fren diski, amortisor ve koltuk degisimi ilk olarak dusunduklerim, su an 500kmdeyim, bir ay oldu alali, garantisinde bir sorun olur mu bilmiyorum ama sizce goruntu nasil? rengi degistirmeyecegim, kirmizi kalacak,tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
motorumun goruntusu su an bu sekilde
alttaki resimdeki gibi yapmak istiyorum, fren diski, amortisor ve koltuk degisimi ilk olarak dusunduklerim, su an 500kmdeyim, bir ay oldu alali, garantisinde bir sorun olur mu bilmiyorum ama sizce goruntu nasil? rengi degistirmeyecegim, kirmizi kalacak,tesekkurler