Yeni motorum Honda 600f ama Gümüş...

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun gerçekten bu rengi çok hoş gözüküyor.Uzun yıllar binmek nasip olur umarım.Kazasız belasız.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
scorp
baya az kullanmışın sen er6 yı yaw nasıl kıydın o kilometrede motora :)
hem de turuncu :) bu arada alan arkadaşa da hayırlı olsun... güzel tercih yaptın...kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
benim gibi azına hemen bi susturucu yaptıracaksın türk usulü sesi kesiverecek :D



ehehee icat supermişte orjinal silencer i var Two Brothers in onu almayı dusunuyorum... %15-20 kesiyomus sesi

scorp
baya az kullanmışın sen er6 yı yaw nasıl kıydın o kilometrede motora :)
hem de turuncu :) bu arada alan arkadaşa da hayırlı olsun... güzel tercih yaptın...kazasız belasız kullanman dileğiyle

Sorma ya gitti turuncum, ben vaz gecmistim satmaktan arkadas(silentscream) aradı biz senin motoru aldık dedi aldı goturtu =)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Scorp

O kadar arkadaş "hayırlı olsun "demiş.

Bir "sağolun arkadaşlar" dememişsin yahu :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayirli olsun hayallerimdeki motoru almisin :)

maddiyat sakinlesince o kelleye en gümüşünden bi arai yakisir artik :rendeer:

Allah sana da nasip etsin kardeş diyeyim :)
scorpcum imzanda 2009 yılında otomobile terfi edersin gibime geliyor :p
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
18
hayırlı olsun... yeni motor yeni aşk demek.insanı gençleştirir kanını kaynatır.saygılar
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz geçmiş konu ama hayırlı olsun. kazasız belasız ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst