scorp
baya az kullanmışın sen er6 yı yaw nasıl kıydın o kilometrede motora
hem de turuncubu arada alan arkadaşa da hayırlı olsun... güzel tercih yaptın...kazasız belasız kullanman dileğiyle
hayirli olsun hayallerimdeki motoru almisin![]()
maddiyat sakinlesince o kelleye en gümüşünden bi arai yakisir artik :rendeer:
Scorp
O kadar arkadaş "hayırlı olsun "demiş.
Bir "sağolun arkadaşlar" dememişsin yahu![]()