Öncelikle hayırlı uğurlu olsun motosikletiniz, bol keyifli sürüşler dilerim.
CBR'de beğendiğim tek renk bu, beğenmediğim bi' yanı da maalesef eksoz göze hiç hoş gelmiyor böyle bir motosiklette.
Tekeriniz düz bassın, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
Hocam hayırlı olsun güle güle kullan,Allah kaza bela vermesin,Bir şey sormak istiyorum çayanlardan almışsın suculardan almamışsın bunun bir sebebi varmı sormamın sebebi onların alışverişlerini bende cok tasvip etmiyorum bide buraya ücretsiz kargo yapıyorlarmı çayanlar.Bide cbf in vardı onu sattınmı
hakanım güle güle,kazasız belasız kullanman dileklerimle.bu arada ilk testi ben yaptım arkadaşlar.:cat:
![]()