yeni motorum geldi . hayırlı olsun :)

Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
73
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun motosikletiniz, bol keyifli sürüşler dilerim.
CBR'de beğendiğim tek renk bu, beğenmediğim bi' yanı da maalesef eksoz göze hiç hoş gelmiyor böyle bir motosiklette.
Tekeriniz düz bassın, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Ahhh ahhh mükemmel bu alet !

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:32 ----------

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun motosikletiniz, bol keyifli sürüşler dilerim.
CBR'de beğendiğim tek renk bu, beğenmediğim bi' yanı da maalesef eksoz göze hiç hoş gelmiyor böyle bir motosiklette.
Tekeriniz düz bassın, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

Kuyruk altı bir egzos tasarımı mükemmel bir hava verebilirdi bence...
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hayırlı olsun dileklerini esirgemeyen tüm dost ve arkadaşlarıma tek tek teşekkür ediyorum.
daha güzelleride sizlerin olsun inşallah.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
69
Hocam hayırlı olsun güle güle kullan,Allah kaza bela vermesin,Bir şey sormak istiyorum çayanlardan almışsın suculardan almamışsın bunun bir sebebi varmı sormamın sebebi onların alışverişlerini bende cok tasvip etmiyorum bide buraya ücretsiz kargo yapıyorlarmı çayanlar.Bide cbf in vardı onu sattınmı
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Hocam hayırlı olsun güle güle kullan,Allah kaza bela vermesin,Bir şey sormak istiyorum çayanlardan almışsın suculardan almamışsın bunun bir sebebi varmı sormamın sebebi onların alışverişlerini bende cok tasvip etmiyorum bide buraya ücretsiz kargo yapıyorlarmı çayanlar.Bide cbf in vardı onu sattınmı

öncelikle teşekkürler iyi dileklerin için
sucularla aramda bazı sorunlar olduğu için alışveriş yapmıyorum. gerek esnaflıkları gereksede benim yaşadığım bazı aramdaki özel durumlar nedeniyle onlara bu saatten sonra 50 kuruş param nasip olmıycak. bu sebeplerden dolayı adanadan binip tarsusa gidiyorum hiçte üşenmeden ordan motorumu alıyorum orda tüm motorlarımın bakımlarını yaptırıyorum. saolsun çayanlarda bana gereken ilgi ve alakayı fazlasıyla gösteriyorlar. motor nakliyesi tamamen ücretsiz hatta bakım zamanınız geldiğinde adanaya özel servisleri bile var aynı arabayla gelip bikaç ecza deposunun bakımları yapıyorlar gidip o gün o saatlerde sizde kendi bakımlarınızı varsa arızalarınızı değişecek parçalarınızı tüm işlemlerinizi yaptırabiliyorsunuz.
cbf 150 mi sattım . reyhanlıdan bir öğretmen abim geldi aldı. zaten motorda daha 1500 km de idi. güle güle kullansın. hayırlı uğurlu olsun..
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
harika motor hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın kazasız belasız inş ;)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
hakanım güle güle,kazasız belasız kullanman dileklerimle.bu arada ilk testi ben yaptım arkadaşlar.:cat:
2ey9wgg.jpg

evet Bora Abi ilk izlenimi hemen alalım...özellikle arttıçının hali arkada nasıl olur? çekiş falan nasıl? cbf500 gibi değildir tabiki ama yinede kıyaslar mısın...

buarada arkadaşımız da güle güle , kazasız belasız kullanır umarım....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel güzel,kendince çevik bir motor,kullanımı rahat.yeni bir kasa,honda bu kasayı en az 3 yıl kullanır.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hayırlı ugurlu olsun, cbr 250 nin en güzel rengi bu bence:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst